2 laptop's 1 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ike360x

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2010
Beste Allemaal,

ik heb hier 2 laptops staan met het zelfde probleem. De ene is van mn broertje de andere van een nichtje.

Het betreft een Acer aspire 9300 en een packard bell easynote.

Op bijde versies staat win7 x64

Nu het probleem. Ik krijg de wifi/bluetooth niet aan. Bij de asprire zitten de knoppen aan de zijkant daarbij gebeurt niks als ik er op druk. geen foutmelding geen kan niet verbinden, lampje gaat niet aan en bij de PB gebeurt er net zo weinig alleen dan is FN+F2. Ik heb het probleem al eens eerder opgelost maar kan niet meer bedenken hoe dat was.

Groeten Stefan

Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest in mn fout omschrijving. De hardware zit er in (duh laptop) de drivers kan ik niet installeren omdat de hardware niet aanwezig zou zijn. ook bij apparaatbeheer zie ik niet de hardware staan en ook geen onbekende onderdelen.

En deze tocht voor te onderzoeken. klik klik daar op hardware en stuurprogramma's daar staat ook blue tooth bij ergens.

Je moet toch echt hier zijn. Klik Het is wat met die apparaten. :confused:

Even nakijken bij Acer.nl aan de hand van het type / modelnummer/productnummer of er bluetooth bij staat vermeld

He tanks

he manamana,

Tnks voor deze tips. Bluetooth was idd niet ingebouwd op deze laptops. Nu alleen nog de wifi uitvogelen

Ike, oke zover. Maak een nieuwe vraag aan over Wifi. Blue tooth is oke. Zet deze vraag als opgelost v.w.b. bluetooth. Dat kun je doen in je eerste bericht. Jij ook bedankt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan