Beste allemaal,
Ik heb al gegoogled en een beetje gezocht in dit forum maar echter heb ik wat tijdsdruk en heb ik dus de tijd niet om actief te zoeken naar wat ik zoek. Vandaar op deze manier.Ik denk namelijk dat de oplossing erg simpel moet zijn met Excel.
Ik heb lijst "A" met betalingen die ik moet doen. Echter moeten deze betalingen voorkomen in lijst "B". lijst "B" is veel groter omdat hier alle betalingen staan van alle klanten. Lijst "A" bevat alleen de betalingen die gedaan moeten worden. Ik wil graag dat ik deze 2 lijsten vergelijk en dat ik dan zie welke betalingen van "A" allemaal in "B" voorkomen en welke er ontbreken.
Kan iemand mij hiermee helpen?
bvd. Dani
Ik heb al gegoogled en een beetje gezocht in dit forum maar echter heb ik wat tijdsdruk en heb ik dus de tijd niet om actief te zoeken naar wat ik zoek. Vandaar op deze manier.Ik denk namelijk dat de oplossing erg simpel moet zijn met Excel.
Ik heb lijst "A" met betalingen die ik moet doen. Echter moeten deze betalingen voorkomen in lijst "B". lijst "B" is veel groter omdat hier alle betalingen staan van alle klanten. Lijst "A" bevat alleen de betalingen die gedaan moeten worden. Ik wil graag dat ik deze 2 lijsten vergelijk en dat ik dan zie welke betalingen van "A" allemaal in "B" voorkomen en welke er ontbreken.
Kan iemand mij hiermee helpen?
bvd. Dani