Instagram wachtwoord wijzigen lukt niet

racoonpowercow

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Op mijn mobiel ben ik op de instagram app ingelogd en heb wachtwoord onthouden aangevinkt, als ik via een laptop\vaste pc naar instagram ga geeft hij aan wachtwoord is onjuist, klik ik op wachtwoord vergeten dan komt er geen mail binnen met herstelmogelijkheden, hoe kan ik mijn wachtwoord alsnog wijzigen om zo op een laptop\vaste pc in te loggen?

Opmerkelijk dat het niet lukt. Kan je het wachtwoord niet even op je telefoon resetten, en dan op je computer inloggen?

Nee dan geeft hij aan oude wachtwoord onjuist
Dan denk ik dat je account gekaapt is. Als je nog ergens ingelogd bent, kijk eens bij je profiel of je e-mailadres en telefoonnummer nog klopt?

Frappant. Dan is er ergens een bugje of storing bij Instagram/Meta, vermoed ik. (of het is een PEBCAK probleem). Iets soortgelijks heb ik wel eens bij Facebook gehad, al gaven ze wel netjes aan dat ze inlogproblemen hadden. (Lees als: Problemen met nieuwe sessie aanmaken, en de onlogische foutmelding: Dat de inloggegevens fout zijn.)

Even Meta contacteren dat je inlogproblemen hebt.

Ikzelf zou ook binnen een minuut niet opgeven, en even kijken of je in de app of Google wat kan vinden.

Misschien heb ik nog een ideetje, en dat al je cookies trashen. Misschien zit er een bedorven rotte cookie tussen?

Maar goed, dubbel-check het account en de inlog eens goed. is het geen Capslock, of andere user-error?

Terug
Bovenaan Onderaan