2 mailboxen binnen een abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Ik hoop dat ik hier mijn vraag kan plaatsen. Die gaat namelijk over Windows Mail (en WM kom ik verder niet tegen onder Mail). Een vriendin van mij heeft het volgende probleem:
haar man heeft een internetplusbellenabonnement bij KPN. Daar hoort een mailbox bij en die heeft hij d.w.z. een mailbox met gebruikersnaam en wachtwoord. Deze vriendin vroeg binnen het abonnement een eigen gratis mailbox met afzonderlijk wachtwoord en gebruikersnaam. Haar man wilde zijn wachtwoord veranderen en deed dit via Mijn KPN.
Bij haar man werkt alles nu prima. Maar sedert de wachtwoordwijziging van haar man kan zij noch post versturen noch ontvangen. Nu zag ik op haar computer naast haar account gelieerd aan haar webmailbox een ingevulde Active Directory staan met de naam van de mailbox van haar man en mogelijk het wachtwoord van de mailbox van haar man. In de veronderstelling dat dan daar ook het nieuwe wachtwoord van haar man zou moeten staan heb ik het oude gewist en het nieuwe ingevuld. Maar nog steeds kan zij geen verbinding krijgen met de e-mailserver van KPN. Weet iemand hoe dit op te lossen.

b.v.d. sgrav000
 
mrjw1905 bedankt voor je reactie. Ze kan inderdaad gewoon inloggen op de webmail bij KPN. Waarvoor is eigenlijk een active directory binnen accountinstellingen? Het was ingevuld naast haar gewone account! Heeft het ietsmet het ingebruiknemen van een tweede mailbox te maken.

Verder zal ik mijn vriendin aanraden nog eens te overleggen met de helpdesk van KPN.

sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan