Goedendag
Ik zit met het volgende technisch probleempje:
1 * ipcamera asus pantilt heeft een vast ip adres met poort 80 en is benaderbaar zowel locaal als extern
1 * nas server synologic ds201j ook een vast ip adres port 5000 is niet benaderbaar via local ip (adresbalk internet explorer) maar wel via het bijgeleverde programma van synologic ?? ...... extern niet benaderbaar
adsl aansluiting van kpn met een speedtouch modem / router
achter deze router zit een 2e router linksyswrt54gc die dienst doet als switch !!
ip adressen allemaal op static gezet , Dyndns ook aangemaakt via dyndns.org.
Maar als ik de nas server i.p.v de camera wil bereiken via de computer bij mijn ouders extern dus, dan kom ik terecht op de asus ip camera
...... Ik wil dus terecht komen op mijn nas en / of ip camera Hoe moet ik dit instellen .
portforwarding is ingesteld in de speedtouch modem.
Ik zit met het volgende technisch probleempje:
1 * ipcamera asus pantilt heeft een vast ip adres met poort 80 en is benaderbaar zowel locaal als extern
1 * nas server synologic ds201j ook een vast ip adres port 5000 is niet benaderbaar via local ip (adresbalk internet explorer) maar wel via het bijgeleverde programma van synologic ?? ...... extern niet benaderbaar
adsl aansluiting van kpn met een speedtouch modem / router
achter deze router zit een 2e router linksyswrt54gc die dienst doet als switch !!
ip adressen allemaal op static gezet , Dyndns ook aangemaakt via dyndns.org.
Maar als ik de nas server i.p.v de camera wil bereiken via de computer bij mijn ouders extern dus, dan kom ik terecht op de asus ip camera

portforwarding is ingesteld in de speedtouch modem.