2 microsoft outlook vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
hallo,
ik heb twee microsoft outlook vraagjes waar ik in outlook express zelf het antwoord zo wist te vinden.

1. Als ik microsof outlook opstart, wil ik dat ie meteen en automatisch verbinding maakt met internet. Waar stel ik dat in? ( bij OE was dat: extra-opties-tablad algemeen en kiezen voor: berichten verzenden en ontvangen bij opstarten.)

2. Als ie mail binnengehaald heeft wordt de verbinding automatisch verbroken en dat wil ik niet. Waar stel ik dat in? (OE was dat: extra-opties-tabblad verzenden en dan uitvinken: ophangen na verzenden en ontvangen).

1. Extra -> internet opties -> verbindingen en dan vinkje zetten bij "kiezen zodra er geen netwerkverbinding is" of "altijd mijn standaardverbinding kiezen"

2. in voornoemd vak van "verbindingen" de verbinding selecteren en dan kiezen voor de "instellingen" -> "geavanceerd" en zorgen dat er geen vinkjes staan in de "vierkantjes".

helaas

Helaas..
t is heel gek, maar hij doet het echt niet.. Ik blijf met de twee problemen zitten. Als ik geen verbinding heb, dat microsoft outlook start, begint ie wel met verzenden en ontvangen, maar direct daarna krijg ik de foutmeling dat ie geen mail binnen kan halen. Daar wil ik dat de comp zelf verbinding maakt met het internet...

Dus vraag 2 is opgelost, maar ik zoek nu nog heel dringend naar een oplossing van mijn probleem...

je kan het volgende nog proberen / controleren :

outlook:

open het menu "extra" -> accounts -> eigenschappen -> verbinding : kies eens "verbinding maken m.b.v. een kiezer bijv. IE"

werkt dat niet probeer dan eens "of verbinding maken met een telefoon.........."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan