2 monitoren, 2 keyborden en 2 muizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Targa55

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Ik wil vragen, kun ik 2 monitoren, 2 keyborden en 2 muizen op een tower aansluiten.
Dan kun mij vrouw en ik samen computer spelen en internet en email doen?

Ik wil graag weten? Anders moet ik wel nog 1 tower bij kopen.

Aansluiten is geen probleem. Het gebruiken wel.

Beide muizen zullen samen 1 cursor besturen. En beide toetsenborden zullen input leveren aan de applicatie die op dat moment focus heeft. Er zit niks anders op dan een 2e systeem aan te schaffen.

virtuele machine

wat je wel kan doen is een virtuele machine opzetten waarin je vrouw werkt en de hardware van haar kant aan die virtuele machine toekenen (dus muis2/toetsenbord2/scherm2 voor VM en de andere voor jouw)

werkt perfect enkel kan je vrouw dus niet op haar "pc" kan als jij niet ingelogd bent en VM draait.

,Greetz

@xtremegamer. Heb je die opstelling al eens gebouwd dan? Ik ben redelijk bekend met VMWare maar daarmee zou dit geintje niet lukken. Of heb ik toch ergens een paar opties gemist in de instellingen.

Deze vraagstelling én de reacties komen mij een beetje absurd voor.
Dat klinkt hetzelfde als 1 auto met 2 stuurwielen waarvan de ene chauffeur naar Groningen wil en de andere naar b.v. Maastricht. Dat kan alleen als je 2 auto's hebt.
Het antwoord is dus:nee dat gaat niet!

Het lukt mij nog steeds niet!
Ik was net een nieuw tower gekocht!

Bedank voor een moeite!

Deze vraagstelling én de reacties komen mij een beetje absurd voor.
Dat klinkt hetzelfde als 1 auto met 2 stuurwielen waarvan de ene chauffeur naar Groningen wil en de andere naar b.v. Maastricht. Dat kan alleen als je 2 auto's hebt.
Het antwoord is dus:nee dat gaat niet!

Bovenstaand gelezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan