2 Monitoren als 1 groot scherm zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

aprominax

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Hallo,

ik heb net een 2e beeldscherm erbij gekocht, heb nu 2x de ACER AL1916W, 19" Ws, resolutie allebei 1440*900, GraKa is een NVidia GForce 6800.

Ik gebruik nu gewoon mijn ene scherm voor firefox/word en de andere voor msn enzo, maar als ik nu een game ga spelen(of film kijken), gebruik hij alleen het 1e beeldscherm, en het 2e kan je niet echt gebruiken, want je kan er alleen komen met ALT+Tab. Ik zou graag willen dat ik een game kan spelen over de 2 schermen, of een film, dat je die gewoon over de 2 schermen ziet, ik dacht dat ik het al eerder had gezien, maar kan nergens vinden of en hoe het kan. Misschien kan iemand me helpen :)..

gr. Aprominax

Ik weet dat sommigee ATI-kaarten Hydravision ondersteunen, een softwarematige weergave van meerdere Desktops op twee monitoren. Kijk eens bij NVIDIA of ze ook zo'n ondersteuning leveren. Bij ATI is het programma gratis.

ja dat is er wel Ntune.

ik heb het zelfde verhaal toevallige ook 2x 1916WS en een asus 6800gt.

maar bij Ntune kan je gewoon instellen en filmsafspelen doet hij zoiezo gamenen weet ik niet echt scarface deed het wel op 2 schermen maar hij trekt je beel heel erg uitlekaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan