2 Monitoren op 1 PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathano12

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2013
Beste,

Ik wil graag 2 monitoren aan sluiten op mijn PC alleen weet ik niet of mijn video kaart (amd radeon hd 6800) dat aan kan hij heeft 1 dvi en 1 hdmi erop zitten. 1 is al aan gesloten via een HDMI kabel. Kan ik dan de andere aansluiten via een dvi kabel?

Alvast bedankt.

Dat zou moeten kunnen. Sluit dat aan en druk dan op de Windows toets +P om alles juist in te stellen voor het aansturen van beide monitoren.
Daarna kun je de juiste resoluties instellen en eventueel de linker en rechter monitor softwarematig met elkaar verwisselen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Of bij catalist control center rechter muisknop buroblad

Laatst bewerkt:
waar ik me meer zorgen om maak is of mijn videokaart het wel aan kan? ik heb de amd radeon hd 6800.

Hoi,

Waarom maak je je zorgen ? Als hij het niet aan zou kunnen zouden er ook geen twee aansluitingen op zitten;)

kan ik dan ook mijn buraublad uitbreiden dat ik zeg maar op het ene scherm skype heb en op de ander aan het gamen ben bijvoorbeeld?

Tegelijkertijd gamen op 1 monitor en werken op een andere zal denk ik elkaar in de weg zitten.

maar kan ik wel op de ene internet en op de andere skype. ik bedoel meer dat me buraublad is uitgebreid en niet dat me scherm word geclownt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan