2 monitoren verschillende programma's

• Onderwerp starter Onderwerp starter GMAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GMAN

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2003
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb 2 monitoren op één videokaart (radeon 9500) aangesloten nu wil ik op één monitor een spel spelen en tegelijkertijd via de andere monitor kunnen msnen en teamspeak gebruiken.

besturingssysteem: Windows XP pro

Het probleem is alleen dat wanneer ik het spel speel en op de teamspeak of msn klik mijn spel geminimaliseerd wordt en dit wil ik dus niet ik wil het tegelijkertijd kunnen gebruiken alleen op verschillende monitoren maar met één PC..

is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en of dit sowieso wel mogelijk is..

alvast bedankt..

TeamSpeak kan sowieso wel.
MSN moet je niet willen gebruiken denk ik. Probeer Xfire eens, daarmee kun je in de game zelf communiceren.

Ik _vermoed_ dat het niet kan omdat je game een FullScreen application is. En als je daarin werkt kun je niet ook MSN-en..

ik heb dat wat jij wil probeeren ok een keer geprobeerd en het is gelukt maar je kan niet meer gamen omdat als iemand op msn tegen je peraat HET SPEL VAST LOoPT ik heb het geprobeerd met ut 2004

het gaat mij om het spel Flightsimulator en het is inderdaad een Fullscreen application,
maar ik weet dat mensen het om deze manier gebruiken.

Ik wil de andere programma's gewoon kunnen besturen zonder dat de flight simulator minimaliseert...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan