2 Muisprobleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

kajdehoop

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Berichten
64
Ik heb 2 problemen met mijn muis:

1. Ik heb de aanwijzer veranderd, maar bij elke herstart van de computer verandert de muis weer terug naar de standaard-vista muis.
2. Soms gaat de muis ineens naar de zijkant van het scherm en kan ik hem niet meer bewegen, ik kan dan nog wel klikken.Dit gebeurt op een willekeurig moment. Als ik het draadje (PS/2) eruit haal en er dan weer in doe, dan werkt de muis wel weer gewoon.
Ik heb Vista Home Premium 32-bit.

Kan iemand mij helpen om deze problemen op te lossen (of maar één van de twee)?
 
style xp kan je de cursor veranderen ;) als het op de traditionele manier niet gaat dan maar zo!
voor vista WindowBlinds

hulp voor WindowBlinds

*klikje*
 
Laatst bewerkt:
op je 2de vraag

check de batterijen :D


Maar waarschijnlijk ligt het in het optische gedeelte van je muis. Probeer het optische gedeelte aan de onderkant eens heel voorzichtig met een wattenstaafje en een beetje alcohol schoon te maken. En neem, als je een gekleurde mousepad hebt, een witte. Dat wil ook nog weleens helpen (ook de eventueele bal schoonmaken :p)
 
Bedankt! Ik vond op dezelfde site "Cursor FX", ik denk dat ik dat maar eens probeer!
 
Er zitten geen batterijen in, hij zit aan een draadje (zit altijd in de knoop met toetsenborddraad:confused:)
En ik heb geen mousepad, omdat de muis op een soort uitschuifbaar plankje in een kast staat. Ik zal eens proberen om het rode lampje schoon te maken. Bedankt voor je reacties!
 
Alles is opgelost!! :

1. Ik heb CursorFX gebruikt om de cursor te veranderen.

2. Ik heb een nieuwe muis gekocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan