2 muizen en toetsen borden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xgamer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
hallo, ik heb een virtuale machine gemaakt met VMplayer. ik vraag me af of het mogelijk is om dan ook 2 muizen en 2 toetsenborden te kunnen aansluiten zodat ze tegelijk kunnen werken op de echte pc en de virtuele.
weet iemand daar een handig programma voor? (ik doe dit op 2 apparte beeldschermen)

alvast bedankt!

ja maar dat is in in een andere afdeling, want ik weet niet waar ik'm moet plaatsen

Had je even moeten melden hadden ze hem in de juiste sectie geplaatst

nou, ik laat het nu maar zoals het is, weet jij misschien of er een programma is zodat ik met 1 muis op mijn normale pc kan en de andere op de virtuele?

is er echt geen 1 manier? want ik heb een programma dat 2 muizen laat maar dan werkt de 2e niet op de virtuele pc

Vraag wordt vaker gesteld op internet. Antwoord is dat het niet gaat werken. En voor zover mij bekend is er ook geen software voor. Logische verklaring is dat de meeste mensen juist minder toetsenborden en muizen op hun bureau willen. In theorie zou jouw opzet mogelijk moeten zijn, maar dan zul je toch echt de software zelf moeten schrijven

Prima aanvulling. Heb ik in ieder geval weer iets geleerd.

Het is een geweldig programma, alleen ik zoek iets wat gratis is. Iemand nog een idee? (Als iemand het voor me zou kunnen cracken zou dat geweldig zijn)

mensen, het probleem is opgelost, ik heb in vmplayer de muis geconnect naar de virtuele pc en nou doetie het gewoon, allemaal bedankt voor jullie advies!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan