2 muzieklijsten in itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heey, we hebben hier thuis 2 ipods. En we willen allebei verschillende muziek erop en we hebben maar 1 computer waar het op kan. Kan ik 2 ipods aansluiten op mn pc en op alleibij een andere afspeellijst zetten???

Alvast bedankt:thumb:

Leg voor elke iPod een eigen speellijst aan en vul die met de bijbehorende nummers. Bestand, Speellijst. De nummers selecteren voor de speellijst, rechtsklikken met je muis en naar "Toevoegen aan speellijst....." Daarna in Bewerken, Voorkeuren naar het tabblad Delen gaan. Daar verander je de selectie "Gehele bibliotheek delen" in "Geselecteerde afspeelijsten delen". Voor de ene iPod zet je daaronder in het vakje voor de speellijst voor iPod nummer 1. Herhalen voor nummer 2. Als je de eerste iPod aan wil sluiten, eerst de juiste speellijst in dat tabblad selecteren. Weer veranderen voor iPod 2.

zozo, wat een proces.. laat ik dat dan maar eens gaan proberen :rolleyes:

oke, dat heb ik gedaan.. Maat want moet ik dan doen of hoe kan ik die afspeellijst dan synchroniseren met de ipod. Die optie staat namelijk uitgevinkt

EDIT:

Ik heb ook al een andere manier gevonden. Je kan de afspeellijst naar de ipod toeslepen die itunes gevonden heeft. En dan staan ze er ook op :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan