2 netwerkkaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnyboy

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
ik heb adsl met een ethernet speedtouch modem die geplugt is in mijn netwerkkaart nu heb ik een tweede netwerkkaart die ik wil gebruiken voor mijn xbox, het probleem is dat als ik deze installeer dat mijn computer niet meer lekker draaid, loopt ook vast!

Met de tweede netwerkkaart wil ik ftp-en naar mijn xbox, maar dit lukt niet. (voorheen lukte dit wel toen ik die eerste netwerkkaart vrij had).

Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe, of is dit wel mogelijk?

groetjes john

Wat voor netwerkkaarten?
Ik hoop 2 verschillende merken?
Dat werkt het beste.

Als je 2 exact dezelfde kaarten in 1 pc hebt, gebeurd het soms, dat een prog. niet kan kiezen welke kaart voor welk doel is.

Geplaatst door Paul-RT
Wat voor netwerkkaarten?
Ik hoop 2 verschillende merken?
Dat werkt het beste.

Als je 2 exact dezelfde kaarten in 1 pc hebt, gebeurd het soms, dat een prog. niet kan kiezen welke kaart voor welk doel is.

ja zijn twee verschillende kaarten!

Kun je niet Adsl en Xbox op een router aansluiten? En die 2e netwerkkaart vermijden?

Ik ben persoonlijk niet zo dol op 2 netwerkkaarten in 1 machine.
Geeft teveel troubles tenzij ik een goede software gebruikte om de internet verbinding (en netwerk / data) te delen.
Ik heb daar ooit Winroute voor gebruikt.

Maar een Xbox.......... :confused:

Geplaatst door Paul-RT
Kun je niet Adsl en Xbox op een router aansluiten? En die 2e netwerkkaart vermijden?

Ik ben persoonlijk niet zo dol op 2 netwerkkaarten in 1 machine.
Geeft teveel troubles tenzij ik een goede software gebruikte om de internet verbinding (en netwerk / data) te delen.
Ik heb daar ooit Winroute voor gebruikt.

Maar een Xbox.......... :confused:

router zou makkelijker zijn, maar het moet toch zo mogelijk zijn!?
Moet ik thuis een home netwerk maken of niet, deze optie krijg ik als ik de tweede kaart installeer!

Kan je me iets vertellen over winroute?

groet john

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan