2 Outlook vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmb

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2013
Hallo Allemaal!

Ik heb 2 vragen over Outlook.

1: Probleem met het teruglezen van een Mail Archief.

Ik heb bepaalde mail archiefen. Als ik in Outlook deze teruglees doet dit het prima. Echter is de modified date (Kolom Gewijzigd) niet goed teruggelezen elke keer. Deze weergeeft de datum van het teruglezen van het Archief bestand (zie bijlage) gewijzigd.PNG . Graag wil ik hier dezelfde datum hebben die in de kolom ontvangen word weergeven . Iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen?

2: Het bekijken en aanpassen van een PST file zonder Outlook.

Ik heb verschillende PST files die ik wil bekijken maar ook editen zonder gebruik te maken van Outlook. Ook wil date ik een email uit dit pst bestand naar een apart bestand kan maken. Ik heb een programma gevonden die aan deze eisen voldoet genaamd: Pstviewer PRO. Deze bevat de bovenstaande optie's. De rest van de software die ik heb gevonden kon of niet bewerken of niet een apart bestand van een mail maken of een bijlage uit een mail openen. Pstviewer PRO kon dit wel maar de prijs die hun vragen voor het aantal licentie's licht mij te hoog. Graag hoor ik of iemand een ander tooltje weet. Dit hoeft geen freeware te zijn maar ook niet de hoofdprijs.

Hopelijk dat iemand mij verder kan helpen!

Alvast bedankt!
Mvg,
Tim van Zon

Verplaatst van "Overige Software" naar "Microsoft Office > Outlook"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan