2 partities samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike991

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Ik heb een probleempje ik had vista en XP op dual boot gezet alleen nu wil ik Vista weg hebben.
Ik heb de partitie waar Vista op staat al geformateerd naar ntfs en dual boot is al weg.
Nu hou ik een partitie over van 40 GB die leeg is en ik zou hem weer naar mijn andere partitie waar XP op staat terug zetten zodat ik 1 partitie krijg.
Ik heb het programma PartitionMagic van Norton kan ik het daarmee doen? en hoe?
Kan ik trouwens ook alle bestanden op XP zodat ik niet heel XP erop nieuw hoef te zetten?

Alvast bedankt.
Mike.

Nou ben ik zelf nooit zo happig geweest op het herpartinioneren van blokken op een reeds gevulde harde schijf, maar met Partion magic gaat dat heel makkelijk. (werk er zelf niet mee) Als je precies doet wat er staat, als het goed is vraagt het programma wat je namelijk wilt doen.

Nou ben ik zelf nooit zo happig geweest op het herpartinioneren van blokken op een reeds gevulde harde schijf, maar met Partion magic gaat dat heel makkelijk. (werk er zelf niet mee) Als je precies doet wat er staat, als het goed is vraagt het programma wat je namelijk wilt doen.

Als ik PartionMagic opstart kan ik kiezen merge Partions alleen ik begrijp niet precies wat ik daarna moet doen want ik moet kiezen tussen partions kies ik eerste mijn xp partitie en daar na Vista partitie alleen nu vraagt ie type the name of the folder that will contain the contents of the second partition.
Wat moet ik daar invullen?

Hoi !

Die 2de partitie uiteraard die je overhad !

Dan linksonder op "Apply" trommelen en gaan met die banaan !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan