2: pc reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijnemans

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2004
Berichten
7
Ik heb het gevoel dat mn laptop blijft hangen door mijn internet verbinding / pmciakaart.

In eerste instantie dacht ik dat het misschien wel andere software was maar nadat ik mn laptop gerecoverd had gebeurde nog steeds hetzelfde. (nadat ik de internet vebinding had geinstalleerd)

Het is namelijk zo dat als ik bezig ben op het internet dat mn laptop spontaan stopt met reageren op alles behalve de powerknop (en ook alleen als je deze uitzet (dus niet slaapstand)). Dit wordt op dn duur vreselijk irritant en wil ik dus graag vanaf. dus als iemand weet waar het aanligt dan graag.

aanvullende info:
-ADSL verbinding
-draadloze verbinding met de router.
-2de computer (gedraad met de router) heeft hier geen last van.
-modem: speedtouch 570 + firewall
-pmciakaart: speedtouch 110

mvg reijnemans
 
Voor de rest geen last van spyware en of virussen, het klint een beetje als een latop die helemaal vol met troep zit en gewoon geen zin meer heeft iets te doen.

Eventueel een hijack log plaatsen HIER en wachten totdat de mensen tijd hebben om te zien wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Hijack This kun je HIER downloaden.
 
Ik heb helemaal geen last van virussen en spyware.

En wat die hijack log daar is allang na gekeken. Daar was helemaal niks mis mee.

En wat die troep betreft lijkt me sterk na een recovery

En probleem deed zich voor het eerst voor toen ik ADSL draadloos op mn pc aansloot en dat is nog niet zolang geleden.

mvg Reijnemans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan