2 problemen: DLL's die niet laden & crashende PC bij games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selena

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
hey allemaal,

ja twee vragen op een dag.. maar ik heb een probleem, twee eigenlijk..

als ik 3ds opstart krijg ik een vijftal vreemde popups van DLL's die niet laden.. ik heb recentelijk mijn C drive naar standaardinstellingen terug gezet vanwege vele problemen, en toen ik het programma opnieuw installeerde ging dat moeizaam, na eindelijk een aantal keren installeren ging het eindelijk werken, maar bij elke opstart gaat het steeds met vijf pop-ups tegenwoordig, terwijl het dat vroeger (voor de formatering van C drive) nooit deed! Ik heb al via regkey de keys eruit geschopt na het uninstallen en met Ccleaner schoongemaakt en ook met een regcleaner..

ander probleem, ik krijg vreemde meldingen als ik wil simsen.. ik heb vaak een blauwe scherm midden in het spel.. iets van "page not found in area". en gaat heel me pc crashen.. ik heb net de laatste drivers voor me videokaart geinstalleerd (ati x1300), en me pc is niet eens een jaar oud, dus ik snap niet dat hij het niet aan kan! Ik heb al lang gezocht en gegoogled en alle oplossingen geprobeerd op de AEgames website. dus ik weet niet waar het aan kan liggen.

Word lastig

Dll's kun je downloaden van internet. Dus dat moet oplosbaar zijn.

Maar rommelen in je register, dat wordt lastig, want ik kan niet zien wat je gedaan hebt.

Een compleet nieuwe install lijkt me de beste oplossing.

Succes,

Eric.

bedakt voor het antwoord ^^

ja ik heb het zeker een vijftal keren opnieuw geinstalleerd, ik heb gewoon in het register de sleutel van 3DS gedelete en opnieuw geinstalleerd. zodat er geen sporen zouden zijn, maar het blijft vreemd doen.. ik weet niet wat ik verkeerd gedaan heb, ik heb alle windows updates meteen erop gegooid na het herstellen van de fabriekinstellingen van de pc..

Ik vind het wel vaag dat die dll's niet laden.. ze zijn er wel maar hij zegt steeds iets dat hij ze niet kan laden, bij elke keer dat ik het programma opstart..

Sorry

Ben denk ik niet duidelijk genoeg, waarvoor excuses.

Met nieuwe Install bedoel ik XP installeren, dan heb je weer een goed werkend register.

Groetjes,

Eric:rolleyes:

ah ja, maar dat heb ik al twee keer gedaan.. ik heb twee keer de C drive terug naar standaard/fabrieksinstellingen gezet.. :) vandaar dat ik 3DS opnieuw installeerde, en sindsdien doet die dus raar..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan