2 problemen met msn 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Hoi,

Ik heb een 2tal problemen met msn, waarvan 1 toch wel aardig hinderlijk is:

1. Sommige berichten komen niet over, zo heb ik wel eens gehad dat mensen een bericht naar mij sturen, maar ik niks in mn chatvenster zie, of andersom dat ik een bericht verstuurd heb, maar mn contactpersoon ziet dan niks. Dit gebeurt de laatste tijd heel vaak, en soms leid dit ook tot hele rare conversaties als er stukken ontbreken. Echter dit heb ik bij een klein aantal contactpersonen, dus niet bij allemaal.

2. webcam is in spiegelbeeld, althans op mijn chatvenster. In het venster van mn contact persoon is het beeld echter wel normaal ( dus niet in spiegelbeeld ).

het laatste heb ik sinds ik de nieuwe msn heb geinstalleerd en kan hem niet van spiegelbeeld afkrijgen via de wizard.

MSN versie 2009 ( build 14.0.8064.206 )
Vaste internetverbinding ( niet draadloos )
Windows Vista premium 32 bit, is up to date
gescant op virussen en spyware, pc bevat geen van beide
kaspersky antivirus

Hoop dat ik voldoende info heb gegeven en dat iemand mij hiermee kan helpen
Alvast bedankt :D

op vraag 1
je zegt dat het om een vast aantal mensen gaat , hebben die mensen ook de gewone msn of bv amsn of miranda ?

het gaat tot nu toe om 2 personen die ik het meest spreek, van beide weet ik dat ze ook de nieuwste msn versies hebben.

vreemde is dat ie het prima heeft gedaan. Bij de versie die nog voor 9 zat begon dit al. dacht door msn 2009 erop te zetten dat het probleem was opgelost.. niet dus :confused:

Nou, ik heb het ook, dat sommige dingen niet aankomen, maar dan krijg ik zo'n 'dit bericht kon niet worden verzonden aan bla bla' een minuut later. Zowiezo is msn er niet echt op vooruit gegaan, maargoed.

Als het goed is kan je via je webcam-software (dus niet msn) je plaatje omdraaien (spiegelen) (?), maar dan heeft je contactpersoon dus een omgekeerd beeld.

:thumb:

Wat betreft het eerste probleem, het is een bèta versie.
Dus het lijkt me gewoon een fout in de software.

Wat betreft het probleem met de webcam, je kunt het gewoon instellen bij de instellingen voor de webcam (in MSN).

met de webcam ging het dus niet zoals ik in mn eerste post al aangaf, via de webcam wizard wilt ie niet van spiegelbeeld af ( normaal gesproken staat er altijd een optie spiegelen / niet spiegelen )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan