Borrelnoot
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 okt 2006
Hoi,
Ik heb een 2tal problemen met msn, waarvan 1 toch wel aardig hinderlijk is:
1. Sommige berichten komen niet over, zo heb ik wel eens gehad dat mensen een bericht naar mij sturen, maar ik niks in mn chatvenster zie, of andersom dat ik een bericht verstuurd heb, maar mn contactpersoon ziet dan niks. Dit gebeurt de laatste tijd heel vaak, en soms leid dit ook tot hele rare conversaties als er stukken ontbreken. Echter dit heb ik bij een klein aantal contactpersonen, dus niet bij allemaal.
2. webcam is in spiegelbeeld, althans op mijn chatvenster. In het venster van mn contact persoon is het beeld echter wel normaal ( dus niet in spiegelbeeld ).
het laatste heb ik sinds ik de nieuwe msn heb geinstalleerd en kan hem niet van spiegelbeeld afkrijgen via de wizard.
MSN versie 2009 ( build 14.0.8064.206 )
Vaste internetverbinding ( niet draadloos )
Windows Vista premium 32 bit, is up to date
gescant op virussen en spyware, pc bevat geen van beide
kaspersky antivirus
Hoop dat ik voldoende info heb gegeven en dat iemand mij hiermee kan helpen
Alvast bedankt
Ik heb een 2tal problemen met msn, waarvan 1 toch wel aardig hinderlijk is:
1. Sommige berichten komen niet over, zo heb ik wel eens gehad dat mensen een bericht naar mij sturen, maar ik niks in mn chatvenster zie, of andersom dat ik een bericht verstuurd heb, maar mn contactpersoon ziet dan niks. Dit gebeurt de laatste tijd heel vaak, en soms leid dit ook tot hele rare conversaties als er stukken ontbreken. Echter dit heb ik bij een klein aantal contactpersonen, dus niet bij allemaal.
2. webcam is in spiegelbeeld, althans op mijn chatvenster. In het venster van mn contact persoon is het beeld echter wel normaal ( dus niet in spiegelbeeld ).
het laatste heb ik sinds ik de nieuwe msn heb geinstalleerd en kan hem niet van spiegelbeeld afkrijgen via de wizard.
MSN versie 2009 ( build 14.0.8064.206 )
Vaste internetverbinding ( niet draadloos )
Windows Vista premium 32 bit, is up to date
gescant op virussen en spyware, pc bevat geen van beide
kaspersky antivirus
Hoop dat ik voldoende info heb gegeven en dat iemand mij hiermee kan helpen
Alvast bedankt