2 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent91

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
22
Ik heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd en ik gebruikte toen Windows XP en Windows 7 samen. Nu heb ik alles geformateerd en verwijderd en heb ik alleen windows 7 op mijn pc. Alleen het probleem is dat windows boot manager elke keer tevoorschijn komt als ik mijn pc opstart en dat terwijl ik alleen windows 7 op mijn pc heb. Ik kan ook alleen maar uit Windows 7 kiezen dus het dit is best irritant. Weet iemand toevallig hoe dit te verhelpen is?

Mijn 2e probleem is dat elke keer als ik mijn Windows 7 opstart dat de Performance options te voorschijn komt. Ik moet nu elke keer op kruisje of OK drukken om het weg te krijgen. is er een manier dat het gewoon helemaal niet meer in mijn scherm terecht komt?

Ik hoop dat jullie oplossingen hebben, want dit is best vervelend/irritant.

Alvast bedankt

Groeten,
Vincent
 
Jawel, want ik gebruik nu Windows 7 en dat is het enigste wat ik kan kiezen in de boot manager. Windows XP is verdwenen.
 
ik heb gisteren mijn pc weer opnieuw moeten installeren door een foutmelding die ik niet weg kreeg. Nu heb ik weer alles zelfs verwijderd en opnieuw partities aangemaakt maar het probleem blijft. ook het probleem met performance options is er nog steeds.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit vage gedoe.

Alvast bedankt

Groeten,
Vincent

PS: ik ga niet weer mijn pc opnieuw installeren, ik heb nu net alles weer geinstalleerd wat ik op mijn pc wil hebben en heb geen zin om door te blijven gaan met opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan