• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 productbestanden op artikelnummer(1 kolom) laten matchen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hbloem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Dag allemaal,

ik heb 2 grote productbestanden met crica 1700 regels. ook meerdere kolommen .
1 kolom bevat het artikelnummer . nu wil ik graag dat excel de heel rij van bestand 1(kolom A-F) naast de passende artikelnummer van bestand 2 zet..
hopelijk heb ik het in het voorbeeldje een beetje duidelijk gemaakt..
ik hoop dat iemand mij kan helpen..

dank peter

Bijlagen

2 productbestanden op 1 artikelnummer

aan Spaarie,

ja nou zie ik wat u bedoelt. op 2 verschillende websites je vraag aanbieden. Excuses als dit niet gebruikelijk is en ongewenst.
Ik ben volledig nieuw met dit soort zaken.
Peter

Gelukkig!

Dit kan door sommige helpers irriterend werken omdat zij tijd in je vraag stoppen terwijl de oplossing misschien op een ander forum al geboden is...
Op dit forum is cross posten toegestaan (zover ik weet), maar het is wel makkelijk als je de link van het andere forum erbij zet. Tevens is het op het andere forum niet toegestaan om te cross posten...

2 productbestanden op 1 artikelnummer

Mijn verwachtingen waren erg laag van dergelijke forum (fora?) had pas na dagen of weken een antwoord verwacht als ik geluk had. daarom maar op 2 sites geplaatst waardoor kans groter werd.
Zo was mijn gedachtengang. Maar ik ben erg verheugd met deze snelle antwoorden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan