2 providers op één adres?

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Hoi all,
ik ga binnenkort bij iemand wonen en die hebt kabel van upc om te internetten.We willen geen router ertussen maar ik wil een adsl lijn erbij hebben zodat ik ook een modem heb om te internetten.Ik ga dan naar provider online voor een adsl abonnement.
Kan dat om een adsl lijn aan te vragen terwijl er al een andere aansluiting zit?

Ik hoor het wel.

gr...
Mario

Moet kunnen, maar waarom zou je dat willen, dubbele aansluiting?

Inderdaad, niet dat het ons wat aangaat hoor maar je bespaard centjes uit als je gewoon de kabel aansluiting deelt.Je levert niks in verder.....

Ja met een router.
Dat heb ik 's gedaan met een router ertussen maar als ik azureus aan had staan dan ging de pc van mijn vader slomer althans zijn internetsnelheid.
Het is een router van 25€ maar als ik een duurdere koop is dat dan te voorkomen dat mijn pa's internetsnelheid inzakt??
En welke router kan ik dan het beste nemen??

Ik hoor het wel.

vriendelijk bedankt allen!!

gr...
MArio

Als jullie beide op hetzelfde moment een groot bestand aan het downloaden zijn kan het zijn dat van de ene de snelheid iets zakt maar met gewoon internetten heb je daar geen last van. Ik heb zelf een Sitecom 300N die erg goed is. wat je ook kan nemen is een DLink router. Die schijnen ook erg goed te zijn. Let wel op dat je een N router neemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan