• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 regels naar beneden via Macro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het vreemde is dat het rechtstreeks selecteren van een cel alleen maar in in blad "terugboeking" werkt... :confused: :shocked:

Ik probeer dat es te achterhalen.... Ik snap er niets van.
 
Deze script wordt niet ondersteund door Excel 2000!!!! AAAAAAH!! .:mad: :mad: ...
Kan je helaas niet verder helpen. Je zult het met de oude moeten doen. :( :(
Mijn excuses hiervoor.
 
Een paar dingen rechtzetten ;)

Code:
Sheets("Voorblad").Range("B25").Select

Je moet eerst het blad Voorblad selecteren alvorens je cel B25 kan selecteren.

Trouwens, dit wordt gewoon:

Code:
Sheets("Voorblad").Range("B25").Select
    ActiveCell.FormulaR1C1 = "17742 B.U. BOTLEK"

Code:
Sheets("Voorblad").Range("B25").Value = "17742 B.U. BOTLEK"

Geen selecteren als het niet nodig is.

Wigi
 
Deze rechtstreekse selectie gaat bij mij dus fout Wigi, waar dan ook maar... :confused:

Code:
Sheets("Voorblad").Range("B25").Select
    ActiveCell.FormulaR1C1 = "17742 B.U. BOTLEK"
Is overigens totaal overbodig.
 
Radjesh

Met dit

Code:
Range("A6").Select
    Selection.End(xlDown).Select
    
    Range("A66").Select
    Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
    Range("A66:A468").EntireRow.Delete

Selecteer je in eerste instantie NIET A6 tot A66, wel enkel A66. (Oké, het staat ***lig in de code, maar het is wel zo.) Die 4 eerste lijnen van hierboven kunnen dus allemaal weg :)

Wigi
 
En dan nog over het probleem zelf:

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij kan je in de eigenschappen van de draaitabel instellen dat die automatisch lege regels moet invoegen bij verversen.

Wigi
 
2 regel naar beneden

Wigi,

Ik had gisteren even minder tijd om mijn topic te volgen. Maar ik heb gezocht hoe ik automatisch lege regels kan invoegen. Maar dit nog niet gevonden. Want zou de oplossing van het probleem zijn. Allen blijft dan nog open staan hoe ik bij een volgende draaitabel een teveel aan regels weer automatisch kan verwijderen.
 
2 regel naar beneden

Is er nog iemand die weet hoe ik dan automatisch met een optie in de draaitabel lege regels kan invoegen zodat de ene draaitabel de andere niet overlapt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan