2 schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerkuil

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Hallo
In mijn pc zit een videokaart NVIDIA GEFORCE 6700XL.
Ik wil daar graag 2 schermen op aansluiten, kan dat?
De aansluiting zit er 1x DVI en 1x VGA
Of is de vkaart dan binnen de korste keren stuk.
ik wil dat gebruiken voor filmmontage
Alvast bedankt voor het antwoord.
groet kerkuil

Hoi,

Het is dan inderdaad mogelijk om 2 schermen aan te sluiten op je computer. Maar dan moet het 2e scherm wel over een VGA / DVI aansluiting beschikken. Anders moet je ergens een converter zien te halen.

Verder, het kan zijn dat je videokaart wat warmer wordt. Maar erg dramatisch zal dat niet zijn.Tenzij de temperaturen van de pc zo al erg heet zijn. Maar heel veel maakt het niet uit.

Laatst bewerkt:
Hoi
Ik heb 19" scherm die is aangesloten op op de dvi aansluiting
en het andere 17" scherm wilde ik aansluiten op de vga aansluiting.
Wat de warmte aan gaat, het scherm hoeft niet constant aan, alleen bij bepaalde bewerkingen
of moet hij altijd aan als de andere ook aan is.
Groet kerkuil,

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

De warmte zal wel mee vallen (Zei ik in mijn eerdere reactie ook al, maar het kan iets hoger liggen dan normaal).

En nee hoor, je kan altijd gewoon blijfen werken met 1 scherm als de 2e ook staan aangesloten. Ik werk hier momenteel ook met dualscreen (2 schermen), En ik moet zeggen dat als ik mijn grote scherm alleen ga gebruiken dat ik het andere scherm toch wel mis. Het is een stuk makkelijker ;).

De aansluitingen zullen goed gaan. Je kan d.m.v. R-Klik op bureaublad -> nVidia Control Panel (Heb het heir in het engels) -> Set up mutiple display's (Configureer meerdere schermen) kan je het instellen.

Mocht je een balk onderin je scherm willen.. Zoek 's op Ultramon. Dat tooltje laat een 2e balk verschijnen, en met een beetje instellen kan je er meerdere dingen mee doen.

Hartelijk dank voor de antwoorden
Het werkt zoals het moet
Groet kerkuil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan