2 schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0181

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Hallo weet iemand hoe ik op mijn Nvidea GeForce 6200 SE 2 schermen kan krijgen? Via VGA allebei. Ik heb ook nog een intergrated graphics kaart... is het mogelijk dat op die intergrated een scherm komt en 1 op men nvidea? Dank!

Dat laatste is niet mogelijk. De 6200SE zal wel 2 beeldschermen kunnen aansturen als deze 2 uitgangen heeft. Welke aansluitingen heeft je videokaart?

Hoezo is dat laatste niet mogelijk.
Vaak kun je in de bios opgeven dat beide videokaarten moeten werken.

Op jouw SE kaartje kunnen geen twee schermen dan moet je de LE hebben.
1 scherm via videoadapter op moederbord en 1 op de toegevoegde kaart kan nooit van zijn leven!
(Tenzij je een PCI vga kaart (niet PCI-E) in je pci slot stopt of meerdere PCI-E sloten hebt natuurlijk)

Low budget oplossing gefaald!

bij oude systemen kan dit niet die ondersteunen geen Virtu MVP en gezien de hardware spec's is dit geen nieuw systeem

Dus het is niet mogelijk? Mijn videokaart heeft 1 vga en een svideo aansluiting...

Laatst bewerkt:
Nee ik ben bang dat dat niet gaat,

S-Video is 'super video'
Daarmee kun je een kopie van het scherm op je tv krijgen als je tv dit ondersteund.

Inderdaad, als je 2 schermen wil aansluiten zal je een andere videokaart nodig hebben. Overigens kun je wel 2 verschillende outputs hebben (1 over vga, eentje over s-video), maar de resolutie over S-video is niet hoog.

hmm... jammer dan. Ik ga op zoek naar een videokaart toch bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan