't Gaat hier om de like-button he? Ik heb zeker een facebook-account nodig om die functionaliteit te testen?![]()
Ja, dat vrees ik idd wel..
Die inderdaad, maar na het terugzetten van de individuele script linkjes deed ie t idd weer!Hier werkt 't gewoon. Je bedoelt toch die mixcloud-player onderin de rechterkolom?
Wat zijn {hastags}?Maar dat moet wel te regelen zijn binnen het script. Wat wil je hebben in plaats daarvan? (Een error / niets / "Geen suggesties gevonden" / ...)
Hastags is om aan te geven dat de functie alleen moet worden uitgevoerd wanneer de post tags heeft. Maar er zijn dus ook gevallen van 'wel tags, geen resultaten'.
Het liefst heb ik in dat geval gewoon dat ie niets laat zien (dus ook geen regel met 'de resultaten zijn:').
Qua javascript kan de efficiëntie een stuk hoger volgens mij. De jQuery-library (die best groot is) wordt voor iedere post een keer geladen (zie een eerdere post van mij), en ook het related-script zelf bevat dingen die dubbelop zijn als je ze meerdere keren plaatst.
Maar goed, dat is het ergste nietVoor iedere (post, tag)-combinatie wordt er een request gedaan naar een andere pagina. Zo'n request kost relatief veel tijd, en daar zit inderdaad een limiet op (115 milliseconden zo te zien). Is een request niet afgerond voor die tijd, dan heb je geen resultaten voor die tag.
Ik denk dat het zou lonen als er een manier gevonden wordt om dit efficienter te doen. De resultaten van een request voor een tag #Singles zou bijvoorbeeld voor meerdere posts gebruikt kunnen worden. Als ik nu je homepage laadt zie ik 89 (!) van die requests de deur uit gaan. Dat merk je gewoon in de laadtijd![]()
Wat betreft het niet laden gister: vlak daarna was heel Tumblr down, en aangezien ik het aangepaste script daar heb geupload verklaart dat wel wat

Wat betreft het plaatsen van het script op een ander plek.. vlak voor de [/block

Al met al vind ik het niet zo heel storend als het laden van resultaten even duurt, dat gebeurt gelukkig wanneer de rest van de pagina al zichtbaar is!