ik voegde een mac adres van mijn wii toe in de router, een sitecom 300N draadloos, en die startte automatisch opnieuw op terwijl ik net nog het vinkje aan wilde klikken.
Kortom, er ging iets fout en nu kan ik geen verbinding meer met mijn router maken.
wel is in de draadloze netwerken er een netwerk bijgekomen dat dus mijn eigen router blijkt, want dit is een onbeveiligde verbinding die ik gebruikte om weer op mijn router te kunnen. nu met standaard ww. en ja, als ik daar de ssid aanpas dan blijk ik dus nu onbeveiligd op mijn eigen netwerk te surfen.
het gekke is echter dat mijn oude verbinding ook nog steeds in de netwerken voorkomt.
dus dat signaal word door de router blijkbaar toch nog steeds uitgezonden.
hoe kan het dan dat ik nu 2 signalen heb?
want het 2e en dus onbeveiligde signaal is wel heel zwak.
hoe moet ik dit aanpakken?
Kortom, er ging iets fout en nu kan ik geen verbinding meer met mijn router maken.
wel is in de draadloze netwerken er een netwerk bijgekomen dat dus mijn eigen router blijkt, want dit is een onbeveiligde verbinding die ik gebruikte om weer op mijn router te kunnen. nu met standaard ww. en ja, als ik daar de ssid aanpas dan blijk ik dus nu onbeveiligd op mijn eigen netwerk te surfen.
het gekke is echter dat mijn oude verbinding ook nog steeds in de netwerken voorkomt.
dus dat signaal word door de router blijkbaar toch nog steeds uitgezonden.
hoe kan het dan dat ik nu 2 signalen heb?
want het 2e en dus onbeveiligde signaal is wel heel zwak.
hoe moet ik dit aanpakken?