2 simpele vragen waar ik niet uitkom

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
ik heb vandaag me pc binnengekregen dus ik d8 laat ik die meteen maar in elkaar gaan zetten:cool: maar ik weet niet of dit een probleem is of dat dit gewoon zo hoort:confused: ik heb een asus p5q-e moederbord met een E8400 processor maar als ik mijn processor in de socket leg en digt wil doen lijkt dat stukje ijzer wat over je processor heen zit wel een beetje krom of hoort dat gewoon zo want ik vind het een beetje gevaarlijk:confused: straks mol ik me proc nog:S

en nog iets:p

op mijn boxed processor koeler zitten 3 van die streepjes met raar spul.. is dat de koelpasta?

ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen want ik verheug me erop dat hij in elkaar zit en het doet:rolleyes:

alvast bedankt.

mvg,

merijntjuh

de eerste kan ik me ff niet zo voor de geest halen wat je bedoelt.

het tweede:ja

de eerste kan ik me ff niet zo voor de geest halen wat je bedoelt.

het tweede:ja

ehm... hoe kan ik het uitlegge:confused: als je je cpu van je socket af haalt moet je toch zo een stalen plaatje omhoog halen? die met een stangetje aan de zijkant vastgeklemd word? en als je dit snapt bedoel ik dat eerste ding dat plaatje wat over je processor heen zit en die is krom (ik weet niet of dat hoort:S)

en wat zijn die afstandsbusjes waar je het over had? bertus?

775 vindt ik altijd "Strak"gaan.....
gewoon wat kracht zetten maar niet te veel
en die 3 streepjes zijn inderdaad koelpasta

zie reactie Bluray.

en wat betreft de busjes?
daar bedoelt ie mee de afscheiding tussen je moederbord en je zijpaneel kast

dus bluray? het hoort zo dat die plaatje die boven je processor een beetje schuin loopt? op |( die manier (dat streepje is de processor en die ronding is dat plaatje wat je er bovenop moet zetten;) dus dan moet ik eigenlijk gewoon wat kragt zetten en dan zit die vast?

dus bluray? het hoort zo dat die plaatje die boven je processor een beetje schuin loopt? op |( die manier (dat streepje is de processor en die ronding is dat plaatje wat je er bovenop moet zetten;) dus dan moet ik eigenlijk gewoon wat kragt zetten en dan zit die vast?

heb je de processor goed geplaatst?
dan het ding vast pakken beetje aantrekken en over de processor doen
daarna hendel pakken en beetje aandrukken tot die zit :)

en dan gewoon die koeler erover heen plaatsen? of moet ik nog wat met de koelpasta doen?

Sorry maar als je niet weet hoe je een pc moet Assembleren , waarom doe je het dan :confused:

XD bluray... ik kan egt wel een pc in elkaar zetten maar ik heb altijd amd's gehad en geen intel..... en wist ik veel dat dat ijzere plaatje krom hoort te zijn en dat dat koelpasta is wat onderop de boxed koeler zit:mad:

MAAAAAAAAAR het is allemaal gelukt:D hij zit nu in elkaar ik moet alleen nog kabels wegwerken:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan