2 soorten xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

photoshop_rulez

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2004
ik wil graag me windows xp home erop houden maar wil er ook xp pro er op hebben

bv als ik me pc op start dat die dan vraag wat ik wil opstarten win xp home of xp pro

wie kan me helpen

je moet je schijf dan wel op splitsen een c en een d dus.
verder moet je dan je cd er in doen en kiezen voor nieuwe installatie kijk en volg goed de instruktie,
xp maak dan vanzelf dual boot aan.
nog een klein ding kies dan niet voor upgrade als je,
xphome op je c.

hoe kan ik een c schijf splitsen

ik heb het al eens geprobeert maar kan het nergens op me pc vinden

Geplaatst door photoshop_rulez
hoe kan ik een c schijf splitsen

ik heb het al eens geprobeert maar kan het nergens op me pc vinden
Dan zal je een programma zoals Partition Magic moeten hebben, als je de data wil houden.

Ik zie het nut niet? Ik bedoel, XP Pro heeft alles wat XP Home heeft en dan zelfs nog wat meer.

Alles wat onder XP Home werkt, werkt ook onder XP Pro.

Partition Magic is niet goedkoop. En hetzelfde resultaat kun je bereiken met BootIt NG: http://members.shaw.ca/bootitng/

Heeft zoiets nut? Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik hem op mijn computers ook wel 2 en op een zelfs wel 4x Windows geïnstalleerd. Voor mij heeft dat nut (al was het alleen maar om met een andere installatie spelletjes te spelen dan waarmee ik het internet op ga). Anderen kijken daar anders tegenaan.

Laatst bewerkt:
Ik snap dat men soms 2 versies naast elkaar willen draaien, zoals Win98 en WinXP.

Maar 2x Windows XP (Home en Pro) naast elkaar draaiend, vind ik maar nutteloos eigenlijk.

win xp pro is veel stabieler dan home

games draaien veel lekkerder online dan xp home

hiervoor had ik pro maar me ouders willen progammas gebruiken in xp home die staan niet in pro of draaien niet zo lekker

dat is het nut
maar mischien ziet u dat anders dan andere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan