2 speakersystemen (PT Parrot Boombox op 1 PC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

NJShackz

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Heb eerst eentje gekocht en deze gewoon via component naar 3.5MM Jack op me groene aansluiting gedouwt op de PC. ik vond het wel mooi, en daarom kocht ik er nog eentje voor wat meer power, en dan 1tje links en 1tje rechts. Ik weet niet waar deze precies inmoet. Ik dacht de zwarte input, ik heb een HP PAvilm9351. met een 5.1 kaart.
Me vraag is dus, hoe sluit ik ze alle 2 aan op 1 pc! Zodat ik gelijkertijd van me muziek kan genieten.

Groetjes,
Stefan

Hoi,

Wat denk je van 'front' en 'rear' in plaats van links/rechts .....

bij realtek geluidskaarten kan je in opties zien welke stekker waarin moet. Ik weet niet wat voor geluidskaart je hebt en welke OS?

Kan je op die boombox niet op elkaar aansluiten via 3.5 mm jack?

Ik weet alleen niet of het kan zoals jij het wilt, achter en voor is denk ik ook geen optie omdat achter meestal een stuk zachter is (achtergrondgeluid) teminste bij mij wel.

Bij links/rechts, zoals Stefan aangaf, heb je de mogelijkheid om de beide 'boxaansluitingen' alsvolgt te verdelen:

Fl en Rl op de 'linkerkant'-boxencombinatie.
Fr en Rr op de 'rechterkan'-boxencombinatie.

F = Front
R = Right

Je hebt dan echter geen 'ruimtelijk' stereo-effect meer.

Het verhaal van Phantom gaat dus niet op, ook niet wat betreft de volume-instelling, want ook dat kan je regelen in de software voor de geluidskaart.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan