2 spellen op 2 schermen mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
ik speel het online spel silkroad en daar heb ik een manier om die 2 keer te starten maar ik heb dus 2 schermen aan me pc zitten en kan ik dan ook een op het ene scherm en die andere op de andere?:P

alvast bedankt,

kevin10

je kan silkroad normaal maar 1x runnen :p

dus je kan het niet doen tenzij je multy client vind ofzo :eek:

Ik weet niet of dat bij silkroad kan maar bij sommige spellen kun je alt+enter in het spel doen en dan word het windowed ... dan kun je hem toch gewoon naar de andere kant slepen?:p

normaal niet nee maar met wat extra programma'tjes erbij o.a een bot kan je em wel 5 keer starten:P

Kun je niet gewoon de naam van de .exe veranderen? Vaak kun je hem dan ook zonder programmaatje 2x opstarten. ;)

zou vast ook wel kunnen ik had gewoon het spel installeerd het mapje kopieren waar silkroad stond gekopieerd naar bureaublad en in die ene een bot en loader en in die andere alleen loader en kon ik 2 keer starten:P

zou vast ook wel kunnen ik had gewoon het spel installeerd het mapje kopieren waar silkroad stond gekopieerd naar bureaublad en in die ene een bot en loader en in die andere alleen loader en kon ik 2 keer starten:P

Ja kan ook. :thumb:

het is me btw nog niet gelukt om zobiezo een spel op 2 schermen te krijgen en ik heb er al een heel wat geprobeert:P klein gedeelte hiervan:

alle versie's van cod
sims 1 en sims 2
nfs most wanted
crysis + crysis warhead
silkroad
zoo tycoon

nouja zijn nog wel meer maar van zootycoon is het ook wel logisch dat die niet op 2 kan die ondersteun maar 3 scherm resolutie's:P

daar kon ik het ook niet vinden en ach is ook niet zoon probleem:P zobiezo 2 schermen is veel makkelijker dan 1 vind ik:P aangezien ik altijd veel programma's aan heb kan ik ze verspreiden over 2:P en in de gaten houden of iemand wat tegen me zegt op msn:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan