2 spelletjes werken niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter tdk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tdk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
heb twee spelletjes die niet werken laura van ubisoft die start niet op de foutmelding die hij geeft is deze vereiste componenten ontbreken `different from windows nt systeem`en het 2de spelletje die niet werkt of opstart is freddy de vis deel 1 de fout melding is deze toepassing kan niet worden gestart omdat wing32.dll niet kan worden gevonden het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. heb alles geprobeert maar niks werkt dus ik hoop dat jullie een antwoord hebben

Met et eerste spel bedoel je vast Tombraider.
Et probleem is dat deze niet werkt onder Win2000 en Windows XP.

Et 2e spel weet ik zo niet et probleem, ik denk dat et met je videokaart-drivers te maken heeft.

Mischien een idee maar als je nou een een oudere versie van windows er op zet, dat de beide spellen het wel doen.

greetz
the jedilord

ik heb window 98 en daaroverheen windows xp geinstaleerd, tot nu toe werken alle spelletjes goed, ik heb dat gedaan omdat alle spelletjes niet meer werkten onder xp,maar ja 2 spelletjes niet helaas. en mijn video-driver is een geforce2mx/mx 400 ik weet niet of het daar aan ligt, zou ik daar nieuwe drivers moeten downloaden , het zijn simpele spelletjes die werkten goed onder win 98,ik weet niet wat je met tombraider bedoelt maar het zou maar zo kunnen dat het niet werkt zo als ik de boel heb geinstaleerd.

wat zijn je computer specificaties?
wat zijn de eisen van beide spellen?
mischien is een van je hardwarecomponenten niet goed genoeg voor het spel

greetz
jedilord

ik heb een amd athlon(tm)xp2000+,kloksnelheid 1.67 ghz,256 ram geheugen,nvidia geforce 2 mx/mx 400 erg veel verstand heb er niet van,wat ik wel weet dat ik windows 98 opgeinstaleert heb, daar over heen windows xp, omdat in begin alleen onder xp geen enkel spelletje werkte, alleen harry potter waarschijnlijk omdat dat een nieuw spelletje is, dus heb ik win98 daaroverheen win xp dan werkt alles weer, behalve deze twee spelletjes.

Je moet ook niet 98 over XP heen zetten.
Beter is om de c-schijf te formateren en 98 of XP schoon te installeren.

Maar ik weet wel dat Tombraider et niet doet onder Win2000/XP.

Hoe heet et spel exact? Dus welk deel van TombRaider?

misschien heb je wel gelijk, dat je beter win 98 of win xp moet in stalleren, maar onder xp heb ik vanalles gedownload en kreeg geen spelletje aan de loop. en ik dacht toen net een nieuwe pc gekocht nu heb ik de boel goed voor elkaar, bah kreeg niks aan de loop, kreeg van een het advies doe win 98 + winxp overheen maar ik zal ff antwoord geven wat voor spelletjes het zijn. alle bij zijn het kinder spelletjs, de 1ste is freddie de vis werkt onder win 95+98 ende 2de werkt is laura van plaijmobil waar i onder werkt weet ik niet precies, maar werkt onder wind 98 + wind me want daar hebben alle 2 onder gewerkt ik denk dat het een software probleem is (tombraider kweet niet wat dat is)pc specificatie ? heb ni zo veel verstand er van en dat ee nvan mijn hardwarecomponenten niet goed genoeg voor mijn spel ikke ni weet

Geplaatst door Muurhond
Je moet ook niet 98 over XP heen zetten.
Beter is om de c-schijf te formateren en 98 of XP schoon te installeren.

Hoe heet et spel exact? Dus welk deel van TombRaider?

Het is Laura niet lare, en Tomb Raider is toch van Eidos?

Wat je is kunt proberen is op de *.exe gaan staan met je muis. dan klik je daar met je rechtermuis op, dan ga je naar eigenschappen, en daar klik je het tabje 'Compatibiliteit' aan en zet daar de Compatibiliteitmodus aan, en zorg vervolgens dat windows 98 is gesecteerd, druk dan op ok, en start het spel.

Geplaatst door Muurhond
Die doet het hier erg goed onder win2000.:thumb::D
Geplaatst door tdk
(tombraider kweet niet wat dat is)
Volgens mij gaat het hier niet om Tombraider.

Ik zou idd ff de optie van Kwark proberen.

Geplaatst door crash

Die doet het hier erg goed onder win2000.:thumb::D

(..)

Maar welk deel van Tombraider? Kan me voorstellen dat de nieuwste delen et wel doen. De topicstarter heeft nog niet gezegd wel deel van Tombraider hij bedoelt, mocht et wel over Tombraider gaan.

-edit-

Het gaat over ene laura van playmobiel?

Sorry, maar daar weet ik nix van af.

Ik ken Laura van ubisoft (niet tombraider)

voor het probleem met freddy de vis:

je moet wing installeren (stond bij mij op de cd) anders draait het spel niet.

gelukt

kben weer helemaal heppie depeppie mijn 2 spelletjes werken weer, het spelletje laura kon ik met comitiliteit weer spellen bedankt kwark ,en freddie de vis kon ik weer spellen toen ik ik wing heb geinstaleerd je moet het maar weten ook bedankt external grtjs tdk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan