• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 Tabellen aan elkaar 'koppelen'

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoobExceller

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Beste excellers,

Ik heb weinig tot geen verstand van excel en Vba maar ik heb de opdracht gekregen 2 tabellen te maken waarin geselecteerd kan worden op werknummer terwijl de gegevens mee veranderen (de cellen die erachter staan)..

Huidige Situatie

Ik heb nu 2 tabellen gemaakt die los van elkaar gesorteerd kunnen worden MAAR als ik in de linkertabel sorteer op werknummer zou in de rechtertabel ook alles meegesorteerd moeten worden (zodat 1 werknummer op 1 regel blijft staan met alle gegevens (nu sorteert alleen het werknummer mee maar niet de gegevens die in de rechtertabel staan achter dat werknummer).. Ik krijg dit maar niet voor elkaar en ik heb al zoveel excelfora gelezen maar kan nergens terugvinden hoe dit moet, waarschijnlijk is er een makkelijke oplossing voor of kan het gewoon simpelweg niet maar dacht vraag het hier is :) (

Ik heb het document waar het over gaat bijgevoegd.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik kan niet rarren vanaf het werk, maar selecteer hadmatig de twee volledige tabellen, en ga dan sorteren. Dan sorteerrt namelijk alles mee.
Wanneer je Excel laat bepalen wat er gesorteerd moet worden, stopt 'ie bij de eerste lege rij en bij de eerste lege kolom.

RIchard

Hoi,

Ik kan niet rarren vanaf het werk, maar selecteer hadmatig de twee volledige tabellen, en ga dan sorteren. Dan sorteerrt namelijk alles mee.
Wanneer je Excel laat bepalen wat er gesorteerd moet worden, stopt 'ie bij de eerste lege rij en bij de eerste lege kolom.

RIchard