NoobExceller
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2007
- Berichten
- 3
Beste excellers,
Ik heb weinig tot geen verstand van excel en Vba maar ik heb de opdracht gekregen 2 tabellen te maken waarin geselecteerd kan worden op werknummer terwijl de gegevens mee veranderen (de cellen die erachter staan)..
Huidige Situatie
Ik heb nu 2 tabellen gemaakt die los van elkaar gesorteerd kunnen worden MAAR als ik in de linkertabel sorteer op werknummer zou in de rechtertabel ook alles meegesorteerd moeten worden (zodat 1 werknummer op 1 regel blijft staan met alle gegevens (nu sorteert alleen het werknummer mee maar niet de gegevens die in de rechtertabel staan achter dat werknummer).. Ik krijg dit maar niet voor elkaar en ik heb al zoveel excelfora gelezen maar kan nergens terugvinden hoe dit moet, waarschijnlijk is er een makkelijke oplossing voor of kan het gewoon simpelweg niet maar dacht vraag het hier is
(
Ik heb het document waar het over gaat bijgevoegd.
Ik heb weinig tot geen verstand van excel en Vba maar ik heb de opdracht gekregen 2 tabellen te maken waarin geselecteerd kan worden op werknummer terwijl de gegevens mee veranderen (de cellen die erachter staan)..
Huidige Situatie
Ik heb nu 2 tabellen gemaakt die los van elkaar gesorteerd kunnen worden MAAR als ik in de linkertabel sorteer op werknummer zou in de rechtertabel ook alles meegesorteerd moeten worden (zodat 1 werknummer op 1 regel blijft staan met alle gegevens (nu sorteert alleen het werknummer mee maar niet de gegevens die in de rechtertabel staan achter dat werknummer).. Ik krijg dit maar niet voor elkaar en ik heb al zoveel excelfora gelezen maar kan nergens terugvinden hoe dit moet, waarschijnlijk is er een makkelijke oplossing voor of kan het gewoon simpelweg niet maar dacht vraag het hier is

Ik heb het document waar het over gaat bijgevoegd.
Bijlagen
Laatst bewerkt: