• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 tekstdelen en schuine streep in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolkejan

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Hallo,

Ik wil dus een tabel maken waarbij er in de linkercel boven 2 teksten moeten komen met een schuine streep ertussen. Heb het met celranden geprobeerd maar dat lukt niet. Iemand ideeën?

Wat wil je precies? En wat versta je onder een schuine streep? "Jan / Piet"? En komen die waarden dan uit 2 cellen die je wilt samenvoegen in één cel? Maak een voorbeeldje.

Ok ik heb 2 zinnen:

1. What do i want to know
2. Who can give me the information

Achter 1 volgen dan verschillende zinnen in rij 1, onder 2 volgen dan verschillende kolommen in kolom A.

Dus het moet: 2\1

Helpt niet, vrees ik. Want 2\1 kun je toch gewoon intypen? Zo simpel zul je het vast niet bedoelen...

Lolkejan,

post dat bestand eens?
In ieder geval rij 1 en kolom A

Loklkeja, zie de bijlage

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ja dat bedoel ik. Maar mijn tekst is te groot om het mooi passend te krijgen. Elke x als ik meer spaties er tussen gooi dan komt 1 van de 2 tekstdelen weer half door de streep heen.

Even een extra Alt enter tussen beide teksten en kolom breedte en rijhoogte wat aanpassen alsook het aantal spaties

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan