Hoi,
Met mijn laptop en hp pc heb ik allebei usb problemen.
Als eerste de laptop.
Een tijd geleden is op de 1 op andere dag alle 3 de 2.0 usb poorten uitgevallen, ze werken totaal niet meer.
Heb de bios gejekt, usb staat aan, drivers opnieuw geinstalleerd, nog niets, windows Xp professional opnieuw geinstalleerd en nog steeds niets.
In het configuratiescherm geeftie ook geen problemen aan.
2e probleem:
Heb ook nog een HP ePC staan, een 1.6 Pentium 4.
Hiervan werken alle 6 de usb poorten wel alleen niet op 2.0 maar op 1.1.
Ik weet zeker dat het al wel 2.0 poorten zijn want het heeft in het begin wel op 2.0 gewerkt.
Hier heb ik ook al eens windows en drivers opnieuw geinstalleerd, configuratiescherm getjekt enzovoorts maar ze blijven het alle 6 maar doen op 1.1.
Ook geeft windows elke keer aan dat ik beter een apparaat op een 2.0 poort aan kan sluiten ivm sneller overdracht.
Kan iemand mij helpen met deze problemen??
Alvast dank.
Mvg. Jeroen
Met mijn laptop en hp pc heb ik allebei usb problemen.
Als eerste de laptop.
Een tijd geleden is op de 1 op andere dag alle 3 de 2.0 usb poorten uitgevallen, ze werken totaal niet meer.
Heb de bios gejekt, usb staat aan, drivers opnieuw geinstalleerd, nog niets, windows Xp professional opnieuw geinstalleerd en nog steeds niets.
In het configuratiescherm geeftie ook geen problemen aan.
2e probleem:
Heb ook nog een HP ePC staan, een 1.6 Pentium 4.
Hiervan werken alle 6 de usb poorten wel alleen niet op 2.0 maar op 1.1.
Ik weet zeker dat het al wel 2.0 poorten zijn want het heeft in het begin wel op 2.0 gewerkt.
Hier heb ik ook al eens windows en drivers opnieuw geinstalleerd, configuratiescherm getjekt enzovoorts maar ze blijven het alle 6 maar doen op 1.1.
Ook geeft windows elke keer aan dat ik beter een apparaat op een 2.0 poort aan kan sluiten ivm sneller overdracht.
Kan iemand mij helpen met deze problemen??
Alvast dank.
Mvg. Jeroen