shalhevet
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 okt 2007
Hoi,
In mijn index pagina heb ik de volgende code:
Dit om te zorgen dat alle andere werkbladen zijn verborgen. Als ik op de letter a klik in de index pagina wordt de tabblad genaamd a zichtbaar.
Nu wil ik (ook in de index pagina) de volgende code toevoegen:
Dit om te zorgen dat wanneer ik dubbel klik op de letter a spring ik direct naar de juiste tabblad.
Nu zou ik deze twee codes willen combineren zodat bij het dubbel klikken op de letter wordt de tabblad zichtbaar en spring ik direct deze tabblad... maar, als ik nogmaals op de letter a klik in de index pagina (terwijl de tabblad a al zichtbaar is) wil ik dat hij de tabblad verbergt en niet naar springt.
Is dat mogelijk wat ik wil? En hoe kan ik het doen?
Alvast bedankt
In mijn index pagina heb ik de volgende code:
Code:
Public AllShts
Sub Hide_UnHIde_Wk01()
AllShts = "Week01"
Hide_UnHIde
End Sub
Code:
Sub Hide_UnHIde()
Application.ScreenUpdating = False
Dim wb As Workbook
Set wb = ActiveWorkbook
wb.Sheets(AllShts).Visible = Not wb.Sheets(AllShts).Visible
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Dit om te zorgen dat alle andere werkbladen zijn verborgen. Als ik op de letter a klik in de index pagina wordt de tabblad genaamd a zichtbaar.
Nu wil ik (ook in de index pagina) de volgende code toevoegen:
Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
If Target.Address = "$L$27" Then
Blad28.Activate
ActiveSheet.Range("A1").Select
End If
End Sub
Dit om te zorgen dat wanneer ik dubbel klik op de letter a spring ik direct naar de juiste tabblad.
Nu zou ik deze twee codes willen combineren zodat bij het dubbel klikken op de letter wordt de tabblad zichtbaar en spring ik direct deze tabblad... maar, als ik nogmaals op de letter a klik in de index pagina (terwijl de tabblad a al zichtbaar is) wil ik dat hij de tabblad verbergt en niet naar springt.
Is dat mogelijk wat ik wil? En hoe kan ik het doen?
Alvast bedankt
Laatst bewerkt door een moderator: