2 Verschillende merken in SLI??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik die stekkertjes aansluit en de pc aanzet dan stopt ie er na 2 seconden mee en duurt het ff voordat ik hem weer aan kan zetten.

Als ik ze ff loskoppel van de grapische kaart dan start ie gewoon op, alleen zonder beeld.

Als ik de PCI-e stekkertjes aansluit en hem aanzet dan draaien alle ventilatoren op volle toeren en start ie niet op, hij gaat ook niet uit.

Is mn voeding naar de haaien of mn videokaart?

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je het probleem ook met een andere videokaart?
kun je ergens een andere videokaart lenen?

anders een andere voeding proberen
ik zie geen andere mogenlijkheid om dan nog je pc te testen

Ja, dat heb ik idd gedaan. Maar daardoor mag het toch niet stuk gaan???

Ik kon ook niet anders. Want had geen 4 lijnen over

Laatst bewerkt:
Dat valt dan onder de noemer kortsluiting maken.
ik had ook gezegd dat je de 2 molex aansluitingen van die verloopstekker op beide lijnen moest gebruiken.

Ja maar het zijn 4 molex stekkers ( 2 x PCI-e Connector ). Waar haal ik nog 2 lijnen vandaan???

Dan had je bijv al 1 via de molex en 1 via de pci-e kunnen doen.
Of...je hebt 2 x een 12 volt lijn.Als daar 2 molexen op ieder lijn vrij was dan doe je van 1 stekker de ene molex op de ene 12 volt lijn en de andere molex op de ander.En dat dus 2x.
Had je op ieder lijn nog maar 1 molex vrij dan had je zoiets moeten gebruiken
2x525Molex.jpg

Je kunt dus de eerder genoemde stekker niet beide molexen op 1 lijn aanluiten.Dan maak je als het ware een lus in die lijn met kortsluiting tot gevolg.Tenminste...zoals ik je begrijp kijk ik er zo tegenaan.

Laatst bewerkt:
Ok naja ik wist niet dat er kortsluiting kon ontstaan. Nu is de vraag wat er stuk is de voeding of de videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan