2 Verschillende Outlook agendas en contacten samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietprobleem

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Heb op 2 verschillende PC's (Windows) Outlook 2010 in gebruik.
(Privé en werk)
Met mijn privé PC synchroniseer ik de agenda en contacten via Icloud met mijn Iphone 4 en Ipad 2 en dat werkt probleemloos.
Nu wil ik graag mijn werk PC ook toevoegen in dezelfde Icloud.
Als ik op die PC ook Icloud installeer, worden dat ook deze gegevens samengevoegd met de al bestaande Icloud sync.
Kortom, worden de gegevens van mijn privé Outlook toegevoegd aan die op mijn werk en andersom ?
Dat is wel de bedoeling n.l.

Oplossing gevonden !
Na met Apple gebeld te hebben kreeg ik de bevestiging dat in Icloud Control Panel voor Windows versie 2.1.2 (op dit moment de nieuwste),
de synchronisatie keuzes voor contacten en agendapunten NIET separaat kan worden aan- of uitgevinkt !
Hierna heb ik op internet gezocht naar een oudere versie waar dit destijds wel in mogelijk was.
Ik kwam hierbij op versie 1.
(even zoeken op internet)
Na dit op mijn werk PC te hebben geinstalleerd kon ik genoemde 2 keuzen WEL separaat kiezen.
Ik vink op die PC de agendapunten aan en de contacten uit en zie daar....Bingo !
De agendapunten zijn op AL mijn apparaten (Werk PC, Thuis PC, Iphone en Ipad) te zien en te bewerken,
en de privé contacten syncen niet naar mijn werk PC en mijn zakelijke adressen niet naar mij privé apparatuur !
Precies zoals ik het wilde.
Voor degene dit het ook zo wil.....doe er je voordeel mee !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan