2 verschillende RAM-Kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wompai

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Berichten
44
Ik heb een tijdje geleden problemen gehad met mijn pc. Dit heb ik opgelost en het probleem was het geheugen, ik had twee bijne identieke geheugenkaarten. Bijna, niet helemaal dus... Dit gaf nogal wat probleem dus mijn pc loopt nu op 512MB in plaats van 1GB.
Mijn twee RAM-kaarten zien er als volgt uit:

RAM 1:
Compaq
512MB
PC3200U
400MHZ
DDR2-800
CL3

RAM 2:
Samsung
512MB
PC2700U
166MHZ
DDR-333
CL2.5

(De gegeven informatie is letterlijk overgenomen vanaf de etiketjes op de de kaarten zelf)

Weet iemand hoe ik deze twee kaartjes samen in mijn pc kan installeren zonder problemen? (Ik heb een aangepaste Compaq Evo D310 Desktop/ D31D)

Alvast bedankt!
 
Wat is er aangepast?

Maar het samsun kaartje is sowieso iet een kaartje dat je in deze pc wilt laten werken! Is een stuk trager dan de compaq! Ze zijn absoluut niet "bijna identiek"!

Tevens geef je niet aan op welke module je draait momenteel.
 
Laatst bewerkt:
RAM 1:
Compaq
512MB
PC3200U 400MHZ
DDR2-800 CL3

RAM 2:
Samsung
512MB
PC2700U 166MHZ
DDR-333 CL2.5

(De gegeven informatie is letterlijk overgenomen vanaf de etiketjes op de de kaarten zelf)

Weet iemand hoe ik deze twee kaartjes samen in mijn pc kan installeren zonder problemen? (Ik heb een aangepaste Compaq Evo D310 Desktop/ D31D)

Alvast bedankt!

Lijkt me al niet kunnen omdat het 2 verschillenden zijn qua pinns al...!!Hebben ze er beide ingezeten???

De pc kan alleen ddr1 aan

EDIT: al moet ik wel ff verder kijken wat betreft ddr2pc3200.
 
Laatst bewerkt:
...

Ik heb mijn Compaq Evo aangepast met dvd-drives, nieuwe harde schijf en dus ander geheugen, en ja ze hebben allebei in de pc gezeten. In de BIOS heb ik een aantal keer een MemTest uitgevoerd, wat gewoon goed ging, ze werkten dus wel allebei in deze pc, maar zodra Windows geheugen ging gebruiken ging 't mis...
 
...

Ze hebben er allebei al ingezeten en nogmaals ik type gewoon over wat op de kaart zelf staat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan