2 Videokaarten in PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter MBD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Foxconn 45CMX, de voeding weet ik me niet meer te herinneren maar het is 520 Watt. Vorig jaar heb ik de PC gekocht dus de moderne rechnieken kunnen nog wel worden toegepast denk ik :D

dat ligt er maar net aan wat je er allemaal mee wilt doen en wat voor merk je voeding is.

je moederbord heeft dus maar 1 pci-e slot en geen sli ondersteuning. dus dat van 2 dezelfde videokaarten wat je eerder suggereerde gaat dus niet lukken.

Dat ik het bij een videokaart moet laten wist ik al, dus daarom ben ik nu opzoek naar een goede videokaart voor in mijn PC. Ik moet alleen nog het aantal watt van mijn voeding controleren. Op de bon staat namelijk 520 Watt, maar op internet staat 300 watt. Mischien staat er op internet een andere voeding maar ik wil het toch even zeker weten.

Hoe kan ik er alsnog achter komen hoeveel watt voeding ik heb? Ik heb de kast al opengemaakt op eht te controleren maar er staat niets over het aantal watt van de voeding :o

Maurits

Geen merk wel een code ;) Ik zal die code wel even invullen op google. Heb alleen nog maar het model ingevoerd ;)

Kan verder ook niets vinden :S Is er geen programma op je computer waar je dat kan zien?

Ik zou het niet weten, maar denk het helaas niet, maar die 4870 moet hij wel trekken denk ik?

Heb je het systeem trouwens zelf in elkaar gezet? in die tijd?

ik heb even de goedkopere versie van asus genomen als voorbeeld.

de 4870:

Max. verbruik ca. 157 Watt (bij volledige belasting)

opzich red je het wel tenzij de rest van je systeem stroom slurpers zijn. maar een A/B merk voeding halen is nooit een slecht idee daar voorkom je problemen mee.

Vorig jaar heb ik mijn computer kant en klaar gekocht op internet, ik heb de PC wel zelf samengesteld ;) Maar met 300 Watt zou de PC het wel moeten trekken dnken julie?

Ik heb dit moederbord, en ben van plan deze videokaart erin te zetten. Past deze videokaart er ook in? PCIe x16 is bij beide aanwezig. Maar waar staat de 2.0 voor?

Maurits

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan