2 Videokaarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marek97

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hallo,

Klopt het dat wanneer je een tweede videokaart aanschaft, de graphics van games er beter uit komen te zien? Ik heb zelf de ATI hd 5670 en heb nog een poort over die precies hetzelfde uitziet als de andere ( waar dus een kaart in zit). Ik vraag me daarom af wat het gevolg is wanneer je er een tweede bijdoet.

Is het ook zo dat je dan een precies dezelfde kaart aan moet schaffen?

Alvast Bedankt.

Marek.

Ligt aan je moederbord, als die crossfire ondersteund zou dat kunnen, en ja, met dezelfde gpu moet dat maar een betere kaart zou ook kunnen, die kan beter zijn dat 2 van degene die je nu hebt.

Wat is crossfire precies als ik vragen mag?

Ik zou het zonde vinden om de kaart die er nu in zit weg te doen, volgens mij is het gewoon een goede kaart. Je koopt er voor €50 er nog een bij en je hebt 2GB. Of werkt dat niet zo?

Maar treed er dan verandering op ( bijv. in de graphics van games), zoja wat voor?

Gr.

Ati crossfire is voor 2 videokaarten te laten draaien maar je verteld niet of je moederbord dat wel aankan, lees het manual daarvan.

Moederbord:
Gigabyte Technology Co., Ltd.
Model: H55M-D2H

Mn huidige PC:
Intel Core I3 550 @ 3.20GHz 3.19 GHz
4.00 Gb RAM
64 bitsbesturing.

Als het om de voeding gaat : 100- 240 V ~ 7-3.5 A 50/60 Hz

Laatst bewerkt:
Ik kan er dus een tweede in doen. Wat zou ik er in kunnen doen gewoon dezelfde type, of mag het ook een andere merk zijn, zolang het maar die 1024MB is??

En treden er dan verandering op ( bijv. in de graphics van games), zoja wat voor??

marek.

Nee, er wordt alleen het geheugen van de kaart die het meeste vram heeft gebruikt en de andere spiegelt alleen en echt niet zo belangrijk bij deze kaarten, de GPU MOET hetzelfde zijn.
Overigens is het een low-range gaming card, niets bijzonders en geen idee wat je ermee opschiet, fps zal miss wat hoger zijn.

Maar kan ik wel 2 x ATI HD 5670 indoen ? Of lukt dat ook niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan