2 videootjes samenvoegen: welk gratis programma is hiervoor geschikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb jij Service Pack 2 nog niet op je PC.
M.a.w. dan zou ik maar eens als de donder SP2 gaan installeren, veel veiliger voor je PC!
Of heb je daar een bepaalde reden voor omdat niet te doen?
 
A.J. zei:
Dan heb jij Service Pack 2 nog niet op je PC.
M.a.w. dan zou ik maar eens als de donder SP2 gaan installeren, veel veiliger voor je PC!
Of heb je daar een bepaalde reden voor omdat niet te doen?

Nou dat is een ander onderwerp. Waar kan ik de nieuwe versie van Movie Maker downloaden?
 
Die komt samen met SP2 ben ik bang en heb ik nog niet los te downloaden gezien.
Dus dat onderwerp zal wel iets met je XP versie te maken hebben. ;)
 
A.J. zei:
Die komt samen met SP2 ben ik bang en heb ik nog niet los te downloaden gezien.
Dus dat onderwerp zal wel iets met je XP versie te maken hebben. ;)
Zie boven u :D

James :)
 
Ok dank, dan ga ik die eens uitproberen. Zo te zien is die veel eenvoudiger met die stappen.
 
Verder toch nog heeeeel ff de nadruk leggen op het belang van het regelmatige bezoeken van de Windows Update-site.
Omdat je dat nog niet gedaan hebt, veronderstel ik dat je een illegale windows hebt.

James :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
James007 zei:
Omdat je dat nog niet gedaan hebt, veronderstel ik dat je een illegale windows hebt.

James :)

Stoutert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ik geen SP 2 op mijn pc heb, heeft te maken met schijfruimte gebrek. En het draait prima zo dus waarom zou ik...
 
Goed ik heb nu een videootje samengevoegd maar het is een WMP file. Waar kun je nu het file type wijzigen zodat hij in AVI de video opslaat?
 
erwin32 zei:
Goed ik heb nu een videootje samengevoegd maar het is een WMP file. Waar kun je nu het file type wijzigen zodat hij in AVI de video opslaat?
Bij de uitvoerformaten tijdens het exporteren kan je ook kiezen voor uncompressed avi... verwacht dan wel een joekel van een AVI.

James :)
 
James007 zei:
Bij de uitvoerformaten tijdens het exporteren kan je ook kiezen voor uncompressed avi... verwacht dan wel een joekel van een AVI.

James :)

Is dat bij het opslaan van het filmpje die optie? Ik zag wel zo'n uitklapmenuutje waar allerlei functies stonden zoals opslaan als filmpje voor pda, breedbeeld enz. En daar zou het bij moeten staan? Ik zag namelijk niets met AVI staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan