2 Virus-scanners

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan1122

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2014
hi

Ik heb een vraag over 2 Virus-scanners die ik op mijn computer wil zetten.
Ik heb nu op mijn computer AVG Antivirus staan (Free edition). Graag zou ik hier Panda Antivirus bij zetten (ook Free Edition). Is het niet zo dat deze 2 Virusscanners last van elkaar hebben als ze eenmaal draaien???
Ik heb het download en Installatie programma ook al geprobeerd te installeren, maar AVG geeft dan aan dat er Male-ware is gevonden en dat ik moet gaan scannen. Als ik dit doe stopt het installatie-programma van Panda Antivirus en zegt dat het installatie-programma is onderbroken.

Wel heb ik ook het (Gratis) programma CCleaner op mijn computer staan. Het is niet echt een Virus-scanner maar het ruimt de computer wel op.

Ook heb ik wel eens gehoord van SuperAntiSpyware???

Zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen???

Het is niet verstandig 2 verschillende virusscanners tegelijk te gebruiken. Ik denk dat je het beste kan testen welke je het beste vind werken, dus de 1 verwijderen en de andere toevoegen. Dan kun je daarna een keuze maken.

hi

zoiets had ik zelf ook al gedacht, maar zouden ze ook last van elkaar hebben als ik ze allebei apart gebruik. (dus als ik AVG afsluit en daarna Panda opstart enzovoort.?????)

ik denk dat je zelfts beter avg dan deinstalleert en scant voor onvolledige registerwaarden. Het programma draait als antivirus logger ookal luit je het af en in het deinstallatieprogramma compleet. Voor de registerwaarden gebruik ik persoonlijk Piriform's CCleaner.

groetjes,
Sander

ik denk dat je zelfts beter avg dan deinstalleert en scant voor onvolledige registerwaarden. Het programma draait als antivirus logger ookal luit je het af en in het deinstallatieprogramma compleet. Voor de registerwaarden gebruik ik persoonlijk Piriform's CCleaner.

groetjes,
Sander

Sorry maar dit snap ik niet helemaal??

2 virusscanners zitten elkaar in de weg.
per stuk proberen maar dan wel de andere verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan