2 vraagjes ati 9200 se

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
heb onboard 32 mb video. hoe zet ik dit uit in het bios als ik een 64 mb ati kaart erin wil doen ? of hoeft dit niet ?

vraag 2 : heb een tulpstekker aangesloten en kan via de tv out beeld van monitor op tv zien echter de kloon op tv werkt wel goed maar krijg op de pc monitor boven en onder 2 zwarte balken. trek ik de tulpstekker eruit dan start de pc opnieuw op met goed beeld op de monitor. hoe krijg ik een vol beeld op me monitor ? de resolutie staat op 1024x768 waar die altijd goed op draaide. wie kan ff helpen ?

Hoi,

Je zal de onboard kaart uit moeten zetten, je komt meestal met de del toets in de bios . En dan zal je even moeten zoeken naar de onboard kaart en dan off zetten.

Modag

Je kan hem bij apparaten beheeft verwijderen en als je je pc opnieuw opstart dan zou hij je ATI meteen moeten herkennnen.

Zo niet dan moet je de drivers installeren en dan je onboard verwijderen...:thumb: :thumb:

ok gelukt nu staat alleen me ati nog in app.beheer.

en nu vraag 2 nog want dat snap ik niet

op je tv ? nee de kloon werkt perfect op de tv. mijn monitor heeft nu een beeldprobleem met de zwarte randen zie tekst boven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan