2 vraagjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kantersjojo

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
130
Beste helpers ik heb 2 vragen en mischien jullie advies hierover.

1. Ik wil graag een programmatje maken voor een Spel. Dit progje moet dan als een soort van GameGuard werken. (Het moet hack programma's afsluiten)

Bijv.
PHP:
 IF process.open ("cheatengine.exe") then
close ("cheatengine.exe")

2. Heeft iemand mischien een guide ofzo waar ik .cfg met mijn applicatie in visual basic kan laten samenwerken.

Bijv.
PHP:
in die .cfg Servername = (Een naam.exe)
Zodat ik in Visual basic dan heb.
Process.start ("Server.cfg/Servername = %get.value%")

Haha :p oke daar klopt dus geen hout van maar mischien dat iemand van jullie het snapt.
 
Om een programma af te sluiten gebruik je Process.Kill()

en hoe dan? Process.Kill ("Cheatengine.exe") ?

EDIT: uhm ik gebruik dus Visual Basic 2008. Maar volgens mij kent hij de hele Process.Kill ding niet...
 
Laatst bewerkt:
Jawel hoor, je moet alleen aangeven in een variabele dat er meerdere processen van hetzelfde programma open kunnen staan. Die je dan allemaal in loop 1 voor 1 afsluit.
Hou mij niet vast aan de naam van het process. In de meeste gevallen is het de naam van het process, de exe file zonder extentie. Maar dit is iets wat je zelf moet controleren.

Code:
Public Class Form1

    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load

        Dim Processes As Process() = Process.GetProcessesByName("CheatEngine")

        For Each Item As Process In Processes
            Item.Kill()
        Next

    End Sub

End Class
 
Laatst bewerkt:
Jawel hoor, je moet alleen aangeven in een variabele dat er meerdere processen van hetzelfde programma open kunnen staan. Die je dan allemaal in loop 1 voor 1 afsluit.
Hou mij niet vast aan de naam van het process. In de meeste gevallen is het de naam van het process, de exe file zonder extentie. Maar dit is iets wat je zelf moet controleren.

Code:
Public Class Form1

    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load

        Dim Processes As Process() = Process.GetProcessesByName("CheatEngine")

        For Each Item As Process In Processes
            Item.Kill()
        Next

    End Sub

End Class

WOWOWOWOWOWOWOWO mijn redder in nood ! xD Bedankt man (Alweer)

Kan ik nu dus ook doen bijv.

Code:
Public Class Form1

    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load

        Dim Processes As Process() = Process.GetProcessesByName("[COLOR="Red"]ANDER HACK PROGRAMMA[/COLOR]")

        For Each Item As Process In Processes
            Item.Kill()
        Next

    End Sub

End Class


dat ik dat er weer onder plak ofzo.
om te kijken of andere hack progjes open staan. en die dan te sluiten.

of moet het zo:

Code:
Public Class Form1

    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load

        Dim Processes As Process() = Process.GetProcessesByName("CheatEngine")
        Dim Processes As Process() = Process.GetProcessesByName("[COLOR="Red"]ANDER HACk PROGRAMMA[/COLOR]")
        For Each Item As Process In Processes
            Item.Kill()
        Next

    End Sub

End Class
 
Laatst bewerkt:
Die laatste methode die je aangeeft kan niet op die manier , omdat je de loop van je process met de naam van het programma moet voltooien, anders veranderd ie alleen de naam en sluit vervolgens alleen die af.

ik zou dan eerder kiezen voor een Stringcollection ofzo die je dan ook weer op zijn beurt loopt.


Code:
    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
        Dim StringColl As New System.Collections.Specialized.StringCollection

        Dim ProgrammaLijst As String() = {"CheatEngine", "Mijn2eProgramma", "Mijn3deProgramma"}
        StringColl.AddRange(ProgrammaLijst)

        For Each Programma As String In StringColl

            Dim Processes As Process() = Process.GetProcessesByName(Programma)

            For Each Item As Process In Processes
                Item.Kill()
            Next

        Next

    End Sub

mvg Pizara
 
Laatst bewerkt:
Die laatste methode die je aangeeft kan niet op die manier , omdat je de loop van je process met de naam van het programma moet voltooien, anders veranderd ie alleen de naam en sluit vervolgens alleen die af.

ik zou dan eerder kiezen voor een Stringcollection ofzo die je dan ook weer op zijn beurt loopt.


Code:
    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
        Dim StringColl As New System.Collections.Specialized.StringCollection

        Dim ProgrammaLijst As String() = {"CheatEngine", "Mijn2eProgramma", "Mijn3deProgramma"}
        StringColl.AddRange(ProgrammaLijst)

        For Each Programma As String In StringColl

            Dim Processes As Process() = Process.GetProcessesByName(Programma)

            For Each Item As Process In Processes
                Item.Kill()
            Next

        Next

    End Sub

mvg Pizara

Ik snap niet hoe jij het doet maar je doet het. Echt man HE-LE-MAAL TOP ! 't werkt !! BOEIA BOEIA HAckers HERE - I - COME !
 
Hackers zouden ook gewoon de naam veranderen, dus dat het geen CheatEngine.exe heet, maar wat anders. Misschien moet je daar ook naar gaan kijken :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan