Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi. Is gelukt, prima geordend. Maar eigenlijk wil ik ze ordenen zoals je je favorieten in Internet Explorer kunt ordenen. Ik zou bijvoorbeeld een mapje Video willen aanmaken waarin ik al mijn videoprogramma's zet. Is dat ook mogelijk?rolfh159: Druk op start -. alle programma's, je krijgt dan de lijst te zien. In de lijst kies je de rechter muisknop en klik je op sorteren op naam en voila!
De opsomming gedraagt zich in Word als een foto. Ik zou de lijst willen bewerken.rolfh159: Is wellicht atl + printscreen een optie voor je 2 e vraag?
Als je dan vervolgens in word plakken kiest krijg je een screenshot van je active scherm.
Precies wat ik bedoel. Maar moet dat zo omslachtig?Ellasar: Code dir >> c:\Inhoud.txt en dan dat bestand openen via de verkenner (staat op c:\ )
even in verkenner de goede map programma's opzoeken en je kunt indelen zoals je wilt.Mooi. Is gelukt, prima geordend. Maar eigenlijk wil ik ze ordenen zoals je je favorieten in Internet Explorer kunt ordenen. Ik zou bijvoorbeeld een mapje Video willen aanmaken waarin ik al mijn videoprogramma's zet. Is dat ook mogelijk?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.