2 webcams

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo ik heb 2 webcams nou zou ik als het mogelijk is????
Op 2 verschillende chatprogramma,s waar je gebruik kan maken van je webcam maar als ik 2 web aansluit kan ik maar op 1 van de twee chat,s de web gebruiken.
Of is het uberhaupt niet mogelijk om met 2 web,s te werken:o

groetjes sjoerd

Niet met een programma, dan zou je al met twee programma's moeten werken die elk een webcam voor hun rekening nemen. Je kunt bijvoorbeeld MSN messenger en windows messenger naast elkaar gebruiken.

Dus het is niet mogelijk om op twee verschillende chat site met 2 verschillende webcam te werken.
Dacht dat er meschien iets was dat ik bevoorbeeld webcam nr 1 of nr 2 kon geven dus dan op de ene site met web 1 en op de andere site met webcam 2....omdat het verschillende site zijn, maar als ik 2 webcamps aansluit dan vindt die er in prescipe maar 1...de webcamps zijn allebij wel van het zelfde merk logtich maar een oude web en een nieuwe met mir er in.
Maar ja als die mogelijkheid er niet is dan hoef ik het ook niet verder te proberen.

Gr sjoerd

O, je bedoelt je webcam gebruiken via een chatsite? Ik dacht dat het om programma's ging. Volgens mij moet dat wel kunnen, maar ik weet niet of een chatsite een webcam als default herkent. En hoe je dat moet instellen, is ook weer afhankelijk van de website, dus dat zou ik even niet weten.

Maar ja moet eerst voorelkaar krijgen dat die mijn 2 webcams ziet als verschillende webcams.
Want als ik er nu 1 in mijn usb poort erbij zet dan geeft die dus maar 1 web aan:o

gr sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan