COMFAST CPE

En dan nog het antwoord op "wat krijg je te zien bij het uitvoeren van het tracert commando?"

Sorry dat zegt me niets. kun je me dat uitleggen?(wat is dat precies?) ik heb niet zoveel verstand van dat soort dingen. kijk ik ga precies hetzelfde tewerk als met het aansluiten van een bewakingscamera,routers, satellietontvangers.het werkt allemaal meteen. alleen met deze 2 wifi antennes lukt het me niet.

In post #18 schrijf je dat je niets te zien krijgt bij uitvoeren van het commando. Naar nu blijkt heb je het commando niet kunnen uitvoeren. Zeg dat dan gewoon, kunnen we gericht helpen. Vergeet niet dat wij vanaf hier geen enke zicht hebben op instellingen, opstelling, aansluitingen, etc. Dat maakt het troubleshooten van dit soort zaken al lastig genoeg.

Is geheid een netwerkprobleem in de richting van IP adressen en routering. Dus wat we nu willen weten is of de IP pakketjes wel in de juiste fysieke richting worden gestuurd en ook weer retour komen. Vandaar de noodzaak het tracert commando uit te voeren.

-Druk Win+R
-Type hier in cmd gevolgd door enter
-In het schermpje dat verschijnt type j het volgende ->
tracert -d 192.168.10.1
-weer gevolgd door enter.
-Het resultaat mag je in een screenshot hier plaatsen

Terug
Bovenaan Onderaan