2 WLAN problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimGFX

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Hallo,

Ik heb gister een nieuwe laptop gekregen van mijn opa en oma voor mijn studie hun gebruikte hem niet meer het gaat om een MSI L720, dus ik klik op routers weergeven; niks. Terwijl op mijn broer's een stuk of 10 routers staan :S, dus ik alles van de laptop afgooien nieuwe windows erop en driver voor wlan van MSI website. En toen stond daar in 1x mijn router. Dus ik aanklikken kreeg ik eerst een fout van "windows kan geen certificaat vinden aan de hand waarvan u bij het netwerk kan worden aangemeld" ff gegoogled en opgelost toen wou ik het wachtwoord invoeren dat was een zeer lange code die onderop m'n router staat heeft overal gewerkt (iphone laptop's etc) maar bij die laptop niet dus het ww veranderd naar iets makkelijker toen ben ik gaan slapen en de volgende ochtend kon ik met geen van beide ww meer inloggen met die lange niet en die waar ik hem in veranderd heb, en die laptop vond ook geen routers meer :S:S, snap er echt helemaal niks meer van heb heel google al doorgespit, router is trouwens ook al gereset, hopelijk kunnen jullie mij helpen met het terug halen van het ww zodat ik weer kan inloggen en dat ik weer internet heb.

Mvg,

Tim

Werkt niet :(, het was eerst gewoon admin/en de lange code (52pdu.....) Het is btw een Sitecom.

staat het wireless knopje aan?...zit je laptops ip adres in de range van je router??

Het zou heeeel goed kunnen, dat de wireless adapter van die best wel al oudere laptop, alleen WEP encryptie ondersteund en geen WPA!

Knopje heb ik niet kunnen vinden, waar kan ik dat zien/nagaan? Er staat bij netwerk adapters:

- 1394-netwerkaart #2
- 802.11g MiniPCI wireless adapter
- Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC

gr

Aha, kan ik dit vervangen voor een kaart die WPA ondersteund? En hoe kan het dan dat ik hem er gister wel tussen zag staan en vannochtend niet? Maar sws al heel erg bedankt (Y)

Weet iemand of ik die internet kaart kan vervangen voor een WPA ondersteund zonder andere aanpassingen?

Ik wil niet spammen ofzo maar er moet toch wel iemand hier zijn die op mijn vraag kan andwoorden? Heb me laptop vrijdag al nodig. Hoop dat iemand mijn vraag toch kan beantwoorden :)

Laat maar is al opgelost door een computer winkel.

Weer een lid minder van Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan