Hallo allemaal,
Wij hebben in ons huis het volgende:
Ziggo modem/router (UBEE) > Sitecom Router > Xbox 1
Ziggo modem/router (UBEE) > Xbox 2
Nu kunnen wij op geen mogelijkheid bij beide NAT openen, want je moet voor beide de poorten openen.
UPNP werkt niet (xbox die als 2e opstart heeft Strict nat type), 1 xbox dmz en andere port forward werkt niet (zelfde als bij UPNP).
Nu heb ik de Sitecom Router dezelfde instellingen gegeven als de modem/router (SSID, channel etc).
Ze zijn samen 1 nu zegmaar.
De Sitecom Router wordt nu alleen als access point gebruikt, maar nog kan ik via geen enkele mogelijkheid de poorten voor beide openen
Vroeger werkte het wel, toen hadden wij:
Modem > Switch > Router 1 > Xbox 1
Modem > Switch > Router 2 > Xbox 2
Beide poorten forwarden en klaar.
Ik hoop heel erg dat ik geholpen kan worden aangezien ik al super super veel tijd hier aan besteed heb.
Wij hebben in ons huis het volgende:
Ziggo modem/router (UBEE) > Sitecom Router > Xbox 1
Ziggo modem/router (UBEE) > Xbox 2
Nu kunnen wij op geen mogelijkheid bij beide NAT openen, want je moet voor beide de poorten openen.
UPNP werkt niet (xbox die als 2e opstart heeft Strict nat type), 1 xbox dmz en andere port forward werkt niet (zelfde als bij UPNP).
Nu heb ik de Sitecom Router dezelfde instellingen gegeven als de modem/router (SSID, channel etc).
Ze zijn samen 1 nu zegmaar.
De Sitecom Router wordt nu alleen als access point gebruikt, maar nog kan ik via geen enkele mogelijkheid de poorten voor beide openen

Vroeger werkte het wel, toen hadden wij:
Modem > Switch > Router 1 > Xbox 1
Modem > Switch > Router 2 > Xbox 2
Beide poorten forwarden en klaar.
Ik hoop heel erg dat ik geholpen kan worden aangezien ik al super super veel tijd hier aan besteed heb.
Laatst bewerkt: